جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ

لیست قیمت گوشی های سامسونگ – امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برند‌های موجود در بازار ایران و حتی جهان است. گوشی‌های این شرکت در ایران فروش بالایی داشته و اغلب کاربران گوشی‌های میان‌رده این برند کره‌ای را انتخاب می‌کنند. البته بدیهی است که نمی‌توان از پرچمداران قدرتمند و رده‌بالای این کمپانی نیز چشم‌پوشی کرد. یکی از نیازهای اساسی کاربران، آگاهی از قیمت این گوشی‌هاست. به همین دلیل اروتک بنا دارد از این پس قیمت‌های این برند پرطرفدار را به‌صورت روزانه در وبسایت خود بارگذاری کند. در ادامه لیست قیمت گوشی های سامسونگ برای امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402 ارائه شده است. با اروتک همراه باشید.

گوشی‌های سامسونگ در چند سری مختلف تولید می‌شوند؟

گوشی‌های تولیدی سامسونگ از چهار سری S ،M ،A و Z تشکیل شده‌اند. در ادامه علاوه بر قیمت، توضیحاتی در مورد این خطوط نیز ارائه خواهد شد.

کدام گوشی را بخریم؟

قطعاً انتخاب یک گوشی مناسب برای شما، بیشتر به نحوه استفاده و کاربری خود شما بستگی دارد. با این حال اروتک سعی کرده است با ارائه جزییاتی تقریباً کامل از گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار از جمله رم، حافظه داخلی، اندازه نمایشگر، سیستم‌عامل و…، مقایسه و انتخاب بین آن‌ها را برای شما آسان‌تر کند.

لیست قیمت گوشی های سری گلکسی A سامسونگ:

سری گلکسی A سامسونگ، مجموعه‌ای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده است. اولین مدل از این سری، نسل اول گلکسی آلفا بود که در 31 اکتبر 2014 عرضه شد.

همچنین مطالعه کنید
لیست قیمت گوشی های هواوی - امروز چهارشنبه 30 فروردین 1402

لیست قیمت گوشی های سری گلکسی M و F سامسونگ:

سری M سامسونگ، مجموعه‌ای از گوشی‌های میان‌رده و تقریباً رده‌بالای سامسونگ است. اولین مدل‌های این سری، گلکسی M10 و M20 سامسونگ بودند که در 5 فوریه 2019 عرضه شدند.

لیست قیمت گوشی های سری گلکسی S سامسونگ:

سری S سامسونگ، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند اندرویدی پیشرفته این شرکت است. این مجموعه به‌عنوان پرچمدار گوشی‌های هوشمند سامسونگ عمل می‌کند. این سری در ابتدا از گوشی‌های هوشمند تشکیل شده بود اما سامسونگ بعداً با معرفی تبلت گلکسی تب S در ژوئن 2014، خط گلکسی S را به تبلت‌ها نیز گسترش داد.

لیست قیمت گوشی های سری گلکسی Z سامسونگ:

سری گلکسی Z سامسونگ، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند تاشو رده‌بالاست. این خط تولید در سال 2019 با گلکسی زد فولد آغاز شد. جدیدترین گوشی‌های این سری گلکسی Z Flip4 و Galaxy Z Fold4 هستند که هر دو در سال 2022 معرفی شده‌اند.

 

لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ
قیمت گوشی سامسونگ 9 فروردین 1402 / قیمت گوشی های سامسونگ چهارشنبه 9 فروردین 1402 / قیمت گوشی سامسونگ امروز 9 فروردین 142 / قیمت گوشی های سامسونگ چهارشنبه 9 فروردین 1402 / قیمت گوشی سامسونگ امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402 / قیمت گوشی سامسونگ امروز / قیمت سامسونگ امروز / قیمت گوشی سامسونگ9فروردین1402

در صورتیکه گوشی موردنظر شما در لیست بالا موجود نمی‌باشد، می‌تواند از طریق بخش نظرات همین مطلب، نام آن را به ما اعلام کنید تا در به‌روزرسانی‌های آینده در فهرست محصولات سامسونگ قرار بگیرد.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>