جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تسلا پشتیبانی از استیم در خودروهای جدید خود را متوقف می‌کند!

تسلا پشتیبانی از استیم در خودروهای جدید خود را متوقف می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق گزارش اخیر سایت Electrek، تسلا به خریداران خودروهای جدید مدل اس (S) و مدل ایکس (S) اطلاع داده است که پشتیبانی از استیم و امکان تجربه‌ی بازی‌های موجود در این پلتفرم با استفاده از نمایشگر خودرو را به‌زودی از دسترس خارج خواهد کرد.

در پیام ارسالی برای دارندگان این خودروها آمده است که تسلا، کامپیوتر گیمینگ مدل ایکس را به‌روزرسانی می‌کند و این خودروها دیگر قادر به اجرای بازی‌های استیم نخواهند بود. این در حالی است که سایر قابلیت‌های مربوط به حوزه‌ی سرگرمی و برنامه‌های کاربردی دیگر خودروهای تحت تأثیر این آپدیت قرار نمی‌گیرند.

پشتیبانی از استیم به دارندگان خودروهای تسلا این فرصت را می‌داد تا در حین پارک یا زمانی که خودرو در حال شارژ شدن است، به تجربه‌ی بازی‌های دلخواه خود بپردازند. گفتنی است که تسلا برنامه‌ی اختصاصی استیم برای خودروها را در سال ۲۰۲۲ منتشر کرده بود و این‌طور که به نظر می‌رسد، صاحبان فعلی این خودروها همچنان می‌توانند به استفاده از استیم ادامه دهند.

زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در سال ۲۰۲۱ با انتشار پستی در توییتر تأیید کرد که بازی سایبرپانک 2077 در خودروهای تسلا‌ قابل تجربه است، سهام کمپانی سی‌دی پراجکت (CD Projekt)، توسعه‌دهنده‌ی این عنوان نقش‌آفرینی بزرگ، با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو شد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *