Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شاسی بلند تهاجمی سانگ یانگ تورس (Torres) به‌زودی معرفی می‌شود (+تیزر ویدیویی و تصاویر)

شاسی بلند تهاجمی سانگ یانگ تورس (Torres) به‌زودی معرفی می‌شود (+تیزر ویدیویی و تصاویر)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سانگ یانگ یک تولید‌کننده خودروهای آفرود در کره جنوبی است که بیشتر در آسیا و اروپا شناخته شده است. این کمپانی در حال حاضر وضعیت مالی مطلوبی ندارد، اما محصول جدید این خودروساز با نام تورس (Torres)، می‌تواند مشتریان جدیدی را به سوی این برند جذب کند. تورس یک شاسی بلند کاملاً جدید است که کمی بالاتر از کوراندو، شناخته‌شده‌ترین محصول سانگ یانگ در سراسر جهان قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو با اروتک همراه باشید.

شاسی بلند تهاجمی سانگ یانگ تورس به‌زودی معرفی می‌شود

این خودروساز به‌تازگی چند تصویر را از این خودروی جدید خود به اشتراک گذاشته است. بر اساس این تصاویر، این شاسی بلند تهاجمی، دارای یک نمای جلویی جسورانه‌ با شش نوار عمودی بین چراغ‌های جلوست. یک سپر عظیم نیز در زیر این نوارها وجود دارد. نمای جانبی تورس با قوس‌های بزرگ و زاویه‌دار گلگیرها، ارتعاشات قوی جیپ را یادآوری می‌کند. در عقب نیز، این خودرو شبیه به یک کوراندو فیس‌لیفت‌شده به‌نظر می‌رسد که کمی از آن بزرگتر است.

با این حال، هیچ شباهتی بین این دو شاسی بلند در بخش فضای داخلی وجود ندارد. تورس دارای یک کابین مدرن با سه نمایشگر روی داشبورد است؛ یکی برای کیلومترشمار دیجیتال، یکی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و دیگری برای کنترل سیستم تهیه مطبوع HVAC. زبان طراحی کلی در فضای داخلی تورس با نوارهای آلومینیومی زیاد و پنل‌های غنی از چرم، همچنان تهاجمی و زاویه‌دار است. لازم به ذکر است که این تصاویر، تریم T7 را به تصویر کشیده‌اند و ممکن است تریم‌های دیگر کمی متفاوت باشند.

همچنین مطالعه کنید
ابرخودروی نورا (Nevera) کمپانی ریماک، تست‌های زمستانی را قبل از تحویل به مشتریان کامل کرد (+آلبوم تصاویر و ویدیوی تست)

شاسی بلند تهاجمی سانگ یانگ تورس به‌زودی معرفی می‌شود

چیزی که سانگ یانگ تاکنون اعلام نکرده، مشخصات مکانیکی تورس است، هرچند که Autopost اسناد گواهینامه دولتی از این خودرو را دریافت کرده که اطلاعات بیشتری از آن را ارائه می‌دهند. تا آنجا که ما متوجه شدیم، حداقل در نسخه پایه، تورس از پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو گاز کوراندو با حداکثر توان 168 اسب بخار (125 کیلووات) و 206 پوند فوت (280 نیوتن متر) گشتاور استفاده می‌کند. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز نیرو را به چرخ‌های جلو یا در صورت تمایل به هر دو محور می‌فرستد.

شاسی بلند تهاجمی سانگ یانگ تورس به‌زودی معرفی می‌شود

تورس کمی بزرگتر از کوراندو است و 703 لیتر فضای بار را ارائه می‌دهد که با برداشتن تخته چمدان می‌تواند به 839 لیتر افزایش یابد. در صورت خواباندن ردیف دوم صندلی‌ها این فضا تا 1662 لیتر در دسترس است. نکته جالب این است که حتی نسخه پایه تورس دارای تجهیزات بسیار جالبی مانند چرم مصنوعی، گرمکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های LED، گرم‌کن فرمان، کنترل آب و هوای خودکار و موارد دیگر است.

منبع: Motor1

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>