Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تیونیگ اوپاس (Opus) قدرت خودروی AMG GT 63 S E Performance PHEV مرسدس را به بیش از 950 اسب بخار رساند

تیونینگ اوپاس (Opus)، قدرت خودروی AMG GT 63 S E Performance PHEV مرسدس را به بیش از 950 اسب بخار رساند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

قبل از مرسدس-AMG One بسیار گران‌قیمت، خودروی AMG GT 63 S 4MATIC+ E Performance قدرتمندترین AMG قانونی جاده‌ای است. موتور این کوپه پلاگین هیبریدی چهار در برقی، 831 اسب بخار قدرت و 1400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

البته برخلاف ابرخودروی پیچیده AMG One مرسدس که بعد از هر 50000 کیلومتر نیاز به بازسازی موتور دارد، AMG GT 63 S E Performance می‌تواند این تیونینگ را پس از فروش دریافت کند. به عنوان مثال، در حال حاضر تیونینگ اوپاس در حال ارائه مرحله 1 تنظیم عملکرد خود از این خودروی پلاگین هیبریدی است.

تیونیگ اوپاس (Opus) قدرت خودروی AMG GT 63 S E Performance PHEV مرسدس را به بیش از 950 اسب بخار رساند

این تیونینگ مستقر در نوربرگ رینگ، خودروی AMG GT 63 S E Performance را ارتقا داده و به این مدل الکتریکی اجازه می‌دهد تا 952 اسب بخار قدرت و 1550 نیوتن متر گشتاور محدود الکترونیکی تولید کند. سهم موتور الکترونیکی این خودرو از این قدرت، 204 اسب بخار و سهم موتور 4.0 لیتری M177LS2 V8 آن 748 اسب بخار است.

تیونیگ اوپاس (Opus) قدرت خودروی AMG GT 63 S E Performance PHEV مرسدس را به بیش از 950 اسب بخار رساند

البته، این اعداد جالب به عملکرد هیجان‌انگیز این خودرو ترجمه شده‌اند. اوپاس مدعی که این خودرو اکنون می‌تواند سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را تنها در مدت 2.7 ثانیه و کمی سریعتر از مدل تولیدی اصلی طی کند. سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز برای این نسخه در 8.55 ثانیه قابل دستیابی است که یک ثانیه سریعتر از ورژن اصلی خودرو است.

همچنین مطالعه کنید
کدام سوخت بیشتری مصرف می‌کند: شیشه پایین یا کولر روشن؟

تیونیگ اوپاس (Opus) قدرت خودروی AMG GT 63 S E Performance PHEV مرسدس را به بیش از 950 اسب بخار رساند

اوپاس این نسخه تیونینگ‌شده را آزمایش کرده است و AMG GT 63 S E Performance توانست سرعت 321 کیلومتر در ساعت را ثبت کند که می‌توانید از طریق ویدیوی زیر، آن را مشاهده کنید.

این خودرو پس از دریافت تاییدیه TUV خود در اکتبر 2022 برای خرید در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین یک سیستم کنترل فلپ اگزوز ویژه و یک ماژول کاهش OBD (کاهش مصرف سوخت) را همراه آن ارائه می‌دهد. اوپاس گفته است که تلاش خواهد کرد تا سد 1000 اسب بخاری را در زمستان برای این خودرو بشکند، اگرچه این تیونر اعتراف می‌کند که دسترسی به این قدرت در این نسخه پلاگین هیبریدی در مقایسه با AMG‌های غیر هیبریدی بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود.

منبع: Motor1

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>