جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

27 خرداد 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پخش زنده فوتبال اتریش و فرانسه - امروز دوشنبه 28 خرداد 1403

پخش زنده فوتبال اتریش و فرانسه – امروز دوشنبه 28 خرداد 1403

دیدار فوتبال بین تیم های ملی اتریش و فرانسه در سری مسابقات یورو ۲۰۲۴ امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال بلژیک و اسلواکی - امروز دوشنبه 28 خرداد 1403

پخش زنده فوتبال بلژیک و اسلواکی – امروز دوشنبه 28 خرداد 1403

دیدار فوتبال بین تیم های ملی بلژیک و اسلواکی در سری مسابقات یورو ۲۰۲۴ امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال رومانی و اوکراین - امروز دوشنبه 28 خرداد 1403

پخش زنده فوتبال رومانی و اوکراین – امروز دوشنبه 28 خرداد 1403

دیدار فوتبال بین تیم های ملی رومانی و اوکراین در سری مسابقات یورو ۲۰۲۴ امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

چگونه قفل خودرو خود را با استفاده از کلید دیجیتال اندرویدی خودرو باز کنیم؟

کلید دیجیتال اندرویدی خودرو چیست و چگونه کار می‌کند؟

کلید دیجیتال اندرویدی خودرو به کاربران اجازه می‌دهد قفل خودرو خود را باز کرده یا حتی با استفاده از یک گوشی اندروید آن را روشن کنند! در این مطلب ضمن شرح نحوه عملکرد «کلید دیجیتال اندرویدی خودرو»، دستگاه‌ها و خودروهای سازگار با این قابلیت را معرفی خواهیم کرد. با اِروتِک همراه باشید.

اولین تبلت ایفینیکس با نام اینفینیکس Xpad روانه بازار خواهد شد

اولین تبلت ایفینیکس با نام اینفینیکس Xpad روانه بازار خواهد شد

به نظر می‌رسد اینفینیکس تمرکز خود را بر روی توسعه اولین تبلت خود قرار داده و قصد دارد این تبلت را با نام اینفینیکس Xpad روانه بازار کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با اِروتِک همراه باشید.

برنامه Phone اندروید از قابلیت جدیدی برای مقابله با کلاه‌برداران بهره می‌گیرد!

برنامه Phone اندروید از قابلیتی جدید برای مقابله با کلاه‌برداران بهره می‌گیرد!

گوگل دکمه‌ی جدیدی به نام «Lookup» را به برنامه Phone اندروید اضافه کرده است تا شناسایی تماس‌گیرندگان ناشناس و کلاه‌برداران را آسان‌تر کند. برای آشنایی بیشتر با قابلیت جدید این برنامه، با اِروتِک همراه باشید.

بازی Fable احتمالاً اواخر سال 2025 عرضه خواهد شد

بازی Fable احتمالاً اواخر سال 2025 عرضه خواهد شد

با توجه به گزارشات جدید، بازی Fable هنوز با انتشار فاصله‌ی زیادی دارد و احتمالاً در اواخر سال 2025 عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی این عنوان نقش‌آفرینی موردانتظار، با اِروتِک همراه باشید.

روش­‌های جذب و حفظ فالوورهای واقعی در اینستاگرام

روش­‌های جذب و حفظ فالوورهای واقعی در اینستاگرام

در این مطلب ما روش­‌های جذب فالوور واقعی را به شما می‌­آموزیم. فالوور فیک و تقلبی کمکی به رشد صفحه‌­­ی شما نمی­‌کند، تعاملی با شما ندارد، پست و استوری­‌هایتان را لایک نمی­کند و از شما محصول و یا خدمتی که ارائه می­‌کنید نمی­خرد در نتیجه کمکی به شما نمی‌­کند.

در رقابت هوش مصنوعی chat gpt با gemini کدام برنده میدان است؟

در رقابت هوش مصنوعی chat gpt با gemini کدام برنده میدان است؟

این روزها رقابت عجیبی بین هوش‌های مصنوعی صورت گرفته است، از طرفی تلاش ما برای پیدا کردن چت بات بهتر بیشتر شده است. اما در رقابت chat gpt با Gemini کدام برنده است؟ کدام یک ارزش خرید را دارد؟ برتری هر کدام چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

با iOS 18 می‌توانید سیری را با عبارت دلخواه خود فراخوانی کنید!

با iOS 18 می‌توانید سیری را با عبارت دلخواه خود فراخوانی کنید!

نسخه‌ی بتای iOS 18 یک قابلیت جدید را معرفی می‌کند که با استفاده از آن می‌توان سیری را با عبارت‌های جدیدی فراخوانی کرد. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه‌ی استفاده از آن، با اِروتِک همراه باشید.

پخش زنده فوتبال صربستان و انگلیس - امروز یکشنبه 27 خرداد 1403

پخش زنده فوتبال صربستان و انگلیس – امروز یکشنبه 27 خرداد 1403

دیدار فوتبال بین تیم های ملی صربستان و انگلیس در سری مسابقات یورو ۲۰۲۴ امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال اسلوونی و دانمارک - امروز یکشنبه 27 خرداد 1403

پخش زنده فوتبال اسلوونی و دانمارک – امروز یکشنبه 27 خرداد 1403

دیدار فوتبال بین تیم های ملی اسلوونی و دانمارک در سری مسابقات یورو ۲۰۲۴ امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال لهستان و هلند - امروز یکشنبه 27 خرداد 1403

پخش زنده فوتبال لهستان و هلند – امروز یکشنبه 27 خرداد 1403

دیدار فوتبال بین تیم های ملی لهستان و هلند در سری مسابقات یورو ۲۰۲۴ امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

27 خرداد 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه