جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

29 تیر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

چگونه آیپد خود را به تلویزیون متصل کنیم؟

چگونه آیپد خود را به تلویزیون متصل کنیم؟

اتصال آیپد خود به تلویزیون راهی عالی برای مشاهده محتوای مورد علاقه‌تان در نمایشگری بزرگتر و لذت بردن از آن است. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم تا به راحتی آیپد خود را به تلویزیون متصل کنید. با اِروتِک همراه باشید.

هفته آینده، هدفون WF-1000XM5 سونی به بازار عرضه خواهد شد

هفته آینده، هدفون WF-1000XM5 سونی رونمایی خواهد شد

در دوشنبه هفته آینده، هدفون WF-1000XM5 سونی با تمرکز اصلی روی ارتقاء و بهبود مدیریت نویز (Noise Handling) به بازار عرضه خواهد شد. به پشتوانه حسگرهای ارتعاش استخوانی و Voice Pickup دقیق تعبیه‌شده در این هدفون، در تماس‌ها، صدای کاربران بدون هیچ مشکلی منتقل خواهد شد.

رقابت هوش مصنوعی با انسان بر سر خلاقیت

رقابت هوش مصنوعی با انسان بر سر خلاقیت!

آیا خلاقیت هوش مصنوعی بیشتر از خلاقیت انسان‌هاست؟ مطالعه تازه محققان دانشگاه مونتانا ضمن تایید این مسئله، با جمع‌آوری و شرح نظرات برخی از کارشناسان این حیطه، به بررسی بحران‌های ناشی از این پیشرفت عظیم هوش مصنوعی پرداخته است.

چرا خرید سرور HP را پیشنهاد میکنیم؟

چرا خرید سرور HP را پیشنهاد میکنیم ؟

وجود دلایلی مختلف از جمله ، کیفیت بالای قطعات ، قابلیت تغییر راحت کانفیگ سرور ، پاسخ گو بودن سرورهای اچ پی (HP) به انواع نیاز ها و در نهایت امکان دست یابی آسان به پیشتیبانی های مورد نیاز برای سرور HP باعث شده تا خرید سرور اچ پی (HP) را به شما مشتریان محترم پیشنهاد کنیم.

ریلمی سی 53 جدید با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

ریلمی سی 53 جدید با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

ریلمی سی 53 (Realme C53) جدید معرفی شد. اما منظور ما از کلمه جدید چیست و این گوشی با دستگاهی که چند ماه پیش با همین نام رونمایی شد، چه تفاوتی دارد؟ برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید ریلمی با اِروتِک همراه باشید.

29 تیر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه