جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فروش ترازوی دیجیتال هوشمند جدید شیائومی با نمایشگر ۳٫۵ اینچی آغاز شد

فروش ترازوی دیجیتال هوشمند جدید شیائومی با نمایشگر ۳٫۵ اینچی آغاز شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی پیش‌فروش ترازوی دیجیتال هوشمند جدید میجیا با نام کامل «Mijia Body Fat Scale S400 Pro» را در پلتفرم یوپین (Youpin) خود آغاز کرد. این ترازو می‌تواند درصد چربی بدن، وزن، ضربان قلب، میزان آب بدن، میزان پروتئین، سطح چربی احشایی، توده‌ی عضلانی و موارد دیگری را اندازه‌گیری کند.

ترازوی S400 Pro شیائومی به‌جای پیروی از طراحی رایج ترازوهای دیجیتال با ورق الکترود، از شیشه‌ی سکوریت با پوشش ITO استفاده می‌کند. این نوع شیشه به‌طور گسترده در نمایشگرهای کریستال مایع، سلول‌های خورشیدی و فناوری الکترونیک نوری مورداستفاده قرار می‌گیرد و به ترازوی جدید شیائومی این امکان را می‌دهد تا فضای قابل اندازه‌گیری بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد.

یکی از بزرگ‌ترین بهبودهای ترازو S400 پرو نسبت به مدل استاندارد، مجهز بودن آن به نمایشگر رنگی ۳٫۵ اینچی است. طبق گفته‌های شیائومی، این نمایشگر روشنایی و کنتراست بالاتری را در مقایسه با نمایشگرهای LED بسیاری از ترازوها ارائه می‌دهد. نمایشگر موردبحث همچنین کاربران را برای ایستادن صحیح روی ترازو راهنمایی می‌کند.

فروش ترازو دیجیتال هوشمند جدید شیائومی با نمایشگر ۳٫۵ اینچی آغاز شد

این محصول با پشتیبانی از برنامه‌ی Xiaomi Home، امکان تغییر تنظیماتی مانند روشنایی صفحه را در دسترس قرار می‌دهد. علاوه‌ بر این، کاربران می‌توانند در هر زمان به داده‌های سلامت خود دسترسی داشته باشند، تغییرات بدن را نظارت کنند و از راهنمایی‌هایی برای کاهش وزن به‌شیوه‌ی سالم بهره ببرند.

ترازوی S400 پرو شیائومی از فناوری اندازه‌گیری بیوامپدانس با فرکانس بالا و پایین ۵۰ و ۲۵۰ کیلوهرتزی به‌ترتیب جهت اندازه‌گیری مقادیر امپدانس مایعات درون سلولی و خارج سلولی استفاده می‌کند و داده‌های مربوطه مانند توده‌ی چربی، درصد چربی بدن و موارد مشابه‌ی دیگر را به‌طور دقیق تشخیص می‌دهد.

انرژی ترازوی دیجیتال هوشمند جدید شیائومی توسط ۴ باتری قلمی AA تأمین می‌شود و در صورتی که روزی سه‌بار از این ترازو استفاده کنید، می‌توانید انتظار طول عمر باتری ۱۵۰ روزه را داشته باشید. پیش‌فروش این محصول در حال حاضر با قیمت ۱۷۹ یوان (حدود ۲۵ دلار) آغاز شده است، اما ترازوی S400 پرو در نهایت با قیمت ۲۴۹ یوان (تقریباً ۳۵ دلار) راهی بازار خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *