جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت «آنر پد جی تی پرو» با باتری پرظرفیت و تراشه قدرتمند کوالکام عرضه شد

تبلت «آنر پد جی تی پرو» با باتری پرظرفیت و تراشه قدرتمند کوالکام معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر تبلت جدید «آنر پد جی تی پرو» (Honor Pad GT Pro) خود را معرفی کرد. این تبلت اقتصادی که از باتری پرظرفیت، نمایشگر باکیفیت و سخت‌افزاری قدرتمند برخوردار است، با قیمتی رقابتی و مناسب به فروش می‌رسد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های تبلت آنر پد GT پرو، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات آنر پد جی‌تی پرو

تبلت‌ها به‌لطف نمایشگر بزرگتری که نسبت به گوشی‌ها دارند، دستگاه‌های قابل حمل بهتری برای تماشای فیلم‌ها و ویدیوها هستند. با این حال، آنر پد GT پرو از این نظر حتی یک قدم جلوتر می‌رود و با نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی اولد خود که از استاندارد IMAX enhanced بهره می‌برد، تجربه‌ی تماشای ویدیو با تبلت را بهبود می‌بخشد.

نمایشگر تبلت آنر پد جی تی پرو، وضوح ۳٬۰۰۰ در ۱٬۹۲۰ پیکسل را همراه با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز، تراکم پیکسل ۲۹۰ پیکسل در هر اینچ، نمایش ۱۰٫۷ میلیارد رنگ و حداکثر روشنایی ۱٬۶۰۰ نیت ارائه می‌دهد.

تبلت «آنر پد جی تی پرو» با باتری پرظرفیت و تراشه قدرتمند کوالکام معرفی شد

تبلت جدید برند آنر به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام، با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. یک باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ سیمی معکوس ۵ واتی نیز انرژی این دستگاه را تأمین می‌کند. این تبلت دارای یک هیت‌سینک ۴۰٬۰۰۰ میلی‌مترمربعی است تا به خنک نگه‌داشتن قطعات در حین انجام کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌های گرافیکی ادامه دهد.

از سایر ویژگی‌های قابل توجه‌ی آنر پد GT پرو باید به برخورداری آن از هشت اسپیکر با پشتیبانی از صدای فضایی (Spatial) و اجرای پیش‌فرض اندروید 14 با رابط کاربری MagicOS 8 اشاره کرد.

تبلت گیمینگ آنر پد جی تی پرو در ۴ کانفیگ مختلف معرفی شده است؛ مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۰ دلار آمریکا) قیمت دارد. این در حالی است که مدل‌های ۸/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی جدیدترین تبلت آنر به‌ترتیب با قیمت حدودی ۳۷۹، ۴۲۱ و ۴۷۷ دلار راهی بازار می‌شوند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *