جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت های نکست پیپر 14 و تب 11 نسل 2 برند TCL معرفی شدند

تبلت های نکست پیپر 14 و تب 11 نسل 2 برند TCL معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند TCL که روز گذشته در نمایشگاه IFA 2024 از گوشی‌های جدید مجهز به نمایشگرهای نکست پیپر (NxtPaper) خود رونمایی کرده بود، از تبلت جدید دیگری به نام نکست پیپر 14 (NxtPaper 14) که به این نوع نمایشگرها مجهز است نیز پرده برداشت. علاوه‌ بر معرفی این تبلت ۱۴٫۳ اینچی با باتری پرظرفیت، تی‌سی‌ال فروش تبلت‌های تب 11 نسل 2 خود را نیز آغاز کرده است. برای آشنایی با مشخصات هر دو تبلت، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات تبلت تی سی ال نکست پیپر 14

نکست پیپر 14 از یک نمایشگر ۱۴٫۳ اینچی NxtPaper 3.0 بهره می‌برد و تجربه‌ی خواندن شبیه به یک کاغذ الکترونیکی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر ویژه همچنین با فیلتر کردن ۶۱ درصدی نور آبی مضر صفحه، تصاویر واضح و رنگ‌هایی کامل و دقیق را حفظ می‌کند. رزولوشن این نمایشگر برابر با ۲٬۴۰۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل و روشنایی آن حداکثر ۴۰۰ نیت اعلام شده است. پنل لمسی نمایشگر ۶۰ هرتزی تبلت تی سی ال نکست پیپر 14، از ۱۰ نقطه‌ی لمس همزمان و قلم T-Pen این برند پشتیبانی می‌کند. این تبلت همچنین دارای یک دکمه‌ی فیزیکی روی بدنه است که می‌توانید از آن برای تغییر سریع بین حالت‌های عادی (Regular)، Color Paper و Ink Paper استفاده کنید.

تبلت های نکست پیپر 14 و تب 11 نسل 2 برند TCL معرفی شدند

انرژی تبلت جدید برند TCL توسط یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ واتی تأمین می‌شود. تبلت تی سی ال نکست پیپر 14 به تراشه‌ی Helio G99، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است و از سخت‌افزار چندان قدرتمندی بهره نمی‌گیرد. افزون‌ بر این، باید اشاره کرد که تبلت موردبحث تنها از وای‌فای (Wi-Fi) پشتیبانی می‌کند و دارای اسلات سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی microSD نیست.

یک جزیره‌ی دوربین دایره‌ای در پنل پشتی این تبلت برای میزبانی از دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به چشم می‌خورد. در پنل جلویی تبلت تی سی ال نکست پیپر ۱۴ نیز دو دوربین با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده‌اند. این دوربین‌ها همچنین برای باز کردن قفل با تشخیص چهره مورداستفاده قرار می‌گیرند و تنها راه احراز هویت بیومتریک هستند، چرا که تبلت موردبحث بدون حسگر اثر انگشت عرضه می‌شود.

تبلت های نکست پیپر 14 و تب 11 نسل 2 برند TCL معرفی شدند

تبلت TCL NxtPaper 14 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و با قیمت ۳۹۹ یورو به بازارهای اروپا، آمریکای لاتین، آسیا، خاورمیانه و آفریقا می‌آید.

مشخصات تبلت تی سی ال تب 11 نسل 2

سری تب برند TCL شامل تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای می‌شود و «تب 11 نسل 2» نیز یکی دیگر از محصولات اقتصادی تی سی ال به شمار می‌رود. این تبلت از نمایشگر ۱۱ اینچی نکست‌ویژن (پنل‌های LCD تی سی ال) با رزولوشن ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

تی سی ال تبلت تب 11 نسل 2 را به تراشه‌ی Helio G80 و ۶ گیگابایت رم مجهز کرده است که ارتقاء قابل توجهی نسبت به تب 10 با تراشه‌ی Helio P22 و تنها ۴ گیگابایت رم به حساب می‌آید. این تبلت همچنین از اسلات کارت حافظه‌ی micro SD برخوردار است که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی آن را تا حداکثر ۱ ترابایت فراهم می‌کند.

تبلت های نکست پیپر 14 و تب 11 نسل 2 برند TCL معرفی شدند

از سایر ویژگی‌های تبلت تی سی ال تب 11 نسل 2 باید به برخورداری آن از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۸ هزار میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی (بدون شارژر در جعبه) اشاره کرد. این تبلت همچنین به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

تبلت تی سی ال تب 11 نسل 2 با رنگ خاکستری و قیمت ۱۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *