جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت اقتصادی ردمی پد SE 8.7 در مدل‌های وای‌فای و LTE راهی بازار شد

تبلت اقتصادی ردمی پد SE 8.7 در مدل‌های وای‌فای و LTE راهی بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در صورتی که به دنبال یک تبلت اقتصادی جدید با اندازه‌ای کمتر از ۱۰ اینچ می‌گردید، تبلت جدید شیائومی احتمالاً نظر شما را جلب خواهد کرد. این تبلت که «ردمی پد SE 8.7» نام دارد، در دو مدل مختلف روانه‌ی بازار می‌شود. مدل اول تنها از اتصال وای‌فای پشتیبانی می‌کند، در حالی که در مدل دوم به شبکه‌ی LTE نیز دسترسی دارید. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های تبلت Redmi Pad SE 8.7، با اِروتِک همراه باشید.

تبلت اقتصادی ردمی پد SE 8.7 در مدل‌های وای‌فای و LTE راهی بازار اروپا شد

هر دو مدل ردمی پد SE 8.7 از یک نمایشگر ۸٫۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱٬۳۴۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نسبت تصویر ۵ به ۳ و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت در حالت بیرون از خانه بهره می‌برند. این تبلت با برخورداری از دو اسپیکر و فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) صدایی واضح را ارائه می‌دهد و اگر تمایل به اتصال مستقیم هندزفری و هدست خود به تبلت جدید ردمی را داشته باشید، یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز برای راحتی بیشتر تعبیه شده است.

در پنل پشتی این تبلت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری با رزولوشن FHD به چشم می‌خورد، در حالیکه پنل جلویی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. هر دو نسخه‌ی تبلت ردمی پد SE 8.7 به تراشه‌ی Helio G85 مدیاتک با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز هستند. کاربران همچنین می‌توانند فضای ذخیره‌سازی این تبلت را با استفاده از اسلات کارت حافظه‌ی microSD افزایش دهند.

جدیدترین تبلت برند ردمی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری HyperOS شیائومی اجرا می‌کند. باتری ۶٬۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی ردمی‌ پد SE 8.7 نیز از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی کرده، اما شارژ داخل جعبه از نوع ۱۰ واتی است.

ردمی پد SE 8.7 در رنگ‌های خاکستری، سبز و آبی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی وای‌فای مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۵۰ یورو به فروش می‌رسد، در حالی که مدل LTE با همان کانفیگ ۳۰ یورو قیمت بیشتری دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *