جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کرد

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته آنر در رویداد رونمایی از گوشی‌های تاشو آنر مجیک V3 و آنر مجیک Vs3، دو تبلت اندرویدی آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو را نیز معرفی کرد. در این مطلب به شرح کوتاهی از مشخصات برجسته این دو تبلت خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

آنر مجیک پد 2

آنر مجیک پد 2 نسبت به مدل پیش از خود (مجیک پد 13 با صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی) کمی ارتقاء یافته و به یک صفحه‌نمایش اولد 12.3 اینچی 10 بیتی با «رزولوشن 3000 در 1920 پیکسلی، تراکم پیکسلی 290ppi، نرخ نوسازی 144 هرتزی و حداکثر روشنایی 1600 نیتی» مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این نمایشگر از قابلیت تنظیم تدریجی روشنایی صفحه با استفاده از روش PWM (مدولاسیون پهنای پالس) با فرکانس 4320 هرتزی پشتیبانی کرده و به واسطه دریافت گواهی TUV Rheinland از چشم کاربران در برابر سوسو زدن و نور آبی صفحه‌نمایش محافظت می‌کند. لازم به ذکر است این نمایشگر یک دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی را نیز در دل خود جای داده است.

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کرد

آنر مجیک پد 2 به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام مجهز بوده و آنر آن را با رم «8، 12 یا 16 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی «256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی» پیکربندی کرده است.

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کرد

این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط‌کاربری MagicOS 8.0 (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش گذاشته و ضمن پشتیبانی از مالتی تسکینگ (انجام هم‌زمان چند وظیفه) روان و بدون دردسر، طیف متنوعی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله «شناسایی و تشخیص فرمول‌های ریاضی و اشکال هندسی دست‌نویس، بهبود دست‌خط و شناسایی اشیاء» را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کردهمچنین در حالیکه آنر از قطر مجیک پد 2 تا حد کمی کاسته و این تبلت ضخامتی «5.8 میلی‌متری» دارد، اما این دستگاه باتری 10050 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سیمی با سرعت «66 واتی» مدل پیش از خود را به ارث برده است. با این حال، متأسفانه این تبلت از اتصال سلولی (سیم‌کارت) پشتیبانی نمی‌کند. از سایر مشخصات برجسته این تبلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از جدیدترین قلم لمسی آنر (مجیک پن 3/ Magic Pen 3)
  • بهره‌مندی از 8 اسپیکر تأییدشده توسط استاندارد صوتی و تصویری پیشرفته IMAX
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم «Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.3»

آنر مجیک پد 2 در 3 گزینه رنگی «سفید، فیروزه‌ای و مشکی» از تاریخ 19 جولای (29 تیر) روانه بازار می‌شود. جزئیات پیکربندی و قیمت این دستگاه به شرح زیر است:

  1. پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: 400 دلار
  2. پیکربندی “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: اعلام نشده
  3. پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی”: اعلام نشده
  4. پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی”: 580 دلار

آنر پد 9 پرو

به‌طور کلی تبلت‌های سری آنر پد با برچسب قیمتی ارزان‌تر و با هدف ارائه عملکرد در «حوزه‌های آموزشی» و «مطالعه» توسعه یافته شده‌اند. از این رو در حالیکه آنر پد 9 پرو نسبت به مدل استاندارد این سری (یعنی آنر پد 9) کمی ارتقاء یافته، اما همچنان دارای برچسب قیمتی متعادلی است. این تبلت به یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 12.1 اینچی با «رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی (2.5K) و نرخ نوسازی 144 هرتزی و حاشیه‌های اطراف نمایشگر نازک‌تر (نسبت به مدل پیشین)» مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است، آنر این تبلت را در یک نسخه مجهز به «صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی استاندارد» و یک نسخه مجهز «صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی با پشتیبانی از TUV Rheinland» به بازار عرضه می‌کند.

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کرد

آنر پد 9 پرو به تراشه «دایمنسیتی 8100 مدیاتک» مجهز بوده و آنر آن را با رم «8 یا 12 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی «256 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. لازم به ذکر است، این دستگاه نیز عملکرد خود را با استفاده از رابط‌کاربری MagicOS 8.0 (مبتنی بر اندروید 14) ارائه می‌دهد. همچنین در حالیکه این تبلت نسبت به مدل 12.1 اینچی پیش از خود کمی کوچک‌تر شده، اما ظرفیت باتری آن نزدیک به 20 درصد افزایش یافته و به «10050 میلی‌آمپر ساعتی» رسیده است.

 

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کرد

لازم به ذکر است این دستگاه از قلم لمسی آنر مجیک پن 3 و یک صفحه‌کلید فیزیکی (که هر دو به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسند) نیز پشتیبانی می‌کند.

آنر از تبلت‌های ارزان‌قیمت آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو رونمایی کرد

آنر پد 9 پرو در 2 گزینه رنگی «فیروزه‌ای» و «طوسی تیره» و با برچسب قیمتی پایه «300 دلاری» روانه بازار می‌شود. با این حال، در صورت تمایل به خریداری نسخه مجهز به صفحه‌نمایش TUV Rheinland، لازم است هزینه 200 یوان (27 دلاری) مضاعفی پرداخت شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *