Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت وان پلاس Pad Go

تبلت وان پلاس پد گو (Pad Go) رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جدیدترین تبلت شرکت وان پلاس با نام پد گو (Pad Go) سرانجام رونمایی شد و این کمپانی مشخصات و جزئیات تبلت میان‌رده و اقتصادی جدیدش را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. برای نگاه بهتر به ویژگی‌های تبلت جدید وان پلاس با اِروتِک همراه باشید.

تبلت جدید کمپانی وان‌پلاس نسبت به تبلت قبلی این کمپانی، یعنی وان‌پلاس پد (OnePlus Pad)، مشخصات ضعیف‌تری دارد اما دقیقاً به خاطر همین موضوع است که با قیمت بسیار ارزان‌تری روبه‌رو هستیم.

وان‌پلاس Pad Go از یک نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۱.۳۵ اینچی IPS با وضوح تصویری ۱۷۲۰ در ۲۴۰۸ پیکسلی بهره می‌برد. نسبت‌تصویر نمایشگر این تبلت نیز ۷:۵ بوده و نرخ تازه‌سازی آن ۹۰ هرتز گزارش شده است. علاوه بر این‌ها، وان‌پلاس برای تبلت میان‌رده‌ی جدیدش بلندگوی چهارگانه‌ی مجهز به فناوری دالبی اتموس در نظر گرفته و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی‌ را در Pad Go تعبیه کرده است.

تبلت وان پلاس Pad Go

این تبلت جدید از تراشه‌ی هلیو G99 مدیاتک همراه با ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و دارای دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. لازم به ذکر است که در صورت نیاز، می‏‌توانید حافظه‌ی داخلی این تبلت میان‌رده را با کارت حافظه‌ی microSD ارتقا دهید. در ضمن، یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی‌ نیز در حلقه‌ی بزرگ پشتی وان‌پلاس Pad Go قابل مشاهده است.

همچنین مطالعه کنید
افشای نتایج گیک‌بنچ؛ تجهیز تبلت گلکسی +S8 سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 898

تبلت وان پلاس Pad Go

در بخش نرم‌افزار باید گفت که تبلت جدید وان پلاس از رابط کاربری مخصوص این شرکت یعنی OxygenOS 13.2، مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره می‌گیرد. ویژگی‌های مخصوصی نظیر بازتاب و به اشتراک گذاشتن صفحه (Screen Mirroring) یا به اشتراک‌گذاری فایل‌ها میان چند گوشی دیگر کمپانی وان‌پلاس، در این تبلت نیز دیده می‌شوند. مورد حائز اهمیت دیگر مربوط به باتری این تبلت میان‌رده است که باید گفت وان‌پلاس Pad Go در این زمینه نیز قابل قبول ظاهر شده و باتری آن ظرفیتی ۸,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۳۳ واتی با فناوری SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

تبلت وان پلاس Pad Go

تبلت وان‌پلاس Pad Go تنها با رنگ‌بندی سبز نعنایی عرضه می‌شود و نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن که بی‌سیم‌کارت طراحی شده و تنها از وای-فای استفاده می‌کند، قیمتی ۲۴۰ دلاری خواهد داشت. از طرف دیگر، برای نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با بهره‌مندی از سیم‌‎کارت و LTE، قیمت ۲۸۸ دلار در نظر گرفته شده است. در حال حاضر وان‌پلاس جزئیات بیش‌تری در مورد نحوه‌ی انتشار این تبلت میان‌رده‎ برای کاربران خارج از کشور هند اعلام نکرده و باید منتظر اطلاعات جدیدتری در این زمینه ماند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>