Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اوپو از تبلت پد ایر (Pad Air) و هدفون انکو آر (Enco R) خود رونمایی کرد

اوپو از تبلت پد ایر (Pad Air) و هدفون انکو آر (Enco R) خود رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوپو در حاشیه رویداد معرفی گوشی‌های سری رنو 8 (Reno8) خود، از تبلت جدید پد ایر (Pad Air) و هدفون بی‌سیم انکو آر (Enco R) رونمایی کرد. پد ایر اوپو، دومین تبلت اندرویدی این تولیدکننده بوده که دارای یک ال‌سی‌دی 10.36 اینچی، چیپست اسنپدراگون 680 و یک باتری 7100 میلی‌آمپر ساعتی است. انکو آر نیز، یک جفت هدفون بی‌سیم ارزان‌قیمت با درایورهای 13.4 میلی‌متری و عمر باتری 24 ساعته (با کمک قاب شارژ) است.

تبلت پد ایر (Oppo Pad Air)

تبلت پد ایر دارای یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 10.36 اینچی IPS با وضوح 2000 در 1200 پیکسلی و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. این دستگاه به بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos برای مصارف چندرسانه‌ای مجهز شده و وزن آن تنها 440 گرم است. پد ایر دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

اوپو تبلت پد ایر (Pad Air) و هدفون انکو آر (Enco R) را معرفی کرد

این تبلت از چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام همراه با 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که از طریق microSD قابل ارتقا است، بهره می‌برد. متأسفانه هیچ گزینه اتصال سلولی (سیم‌کارت) در این تبلت وجود ندارد و اتصالات آن تنها به وایفای و بلوتوث 5.1 محدود شده است! در بخش نرم‌افزاری، این دستگاه، رابط کاربری ColorOS for Pad مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند. پد ایر دارای یک باتری 7100 میلی‌آمپر ساعتی است و از سرعت شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
طراحی و چیپست گوشی آنر 80 GT و برخی از جزییات تبلت آنر V8 پرو مشخص شد

اوپو تبلت پد ایر (Pad Air) و هدفون انکو آر (Enco R) را معرفی کرد

تبلت پد ایر اوپو در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه 64/4 گیگابایتی این تبلت از 1299 یوان (195 دلار) شروع شده و تریم 128/6 گیگابایتی آن با قیمت 1699 یوان (255 دلار) عرضه می‌شود. اوپو همچنین لوازم جانبی متعددی از جمله پوشش صفحه کلید (با قیمت 52 دلار) و قلم (با قیمت 45 دلار) را برای این دستگاه ارائه می‌دهد. فروش پد ایر از اول ژوئن آغاز می‌‌شود.

هدفون انکو آر (Oppo Enco R)

انکو آر، یک جفت هدفون بی‌سیم ارزان‌قیمت با درایورهای 13.4 میلی‌متری و پشتیبانی از کدک‌های AAC و SBC است. فناوری کاهش نویز تماس با کمک هوش مصنوعی، در این هدفون بکار گرفته شده است، اگرچه از ویژگی حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی نمی‌کند. وزن هر جوانه نیز تنها 3.5 گرم است. اوپو عمر باتری امیدوارکننده 4 ساعته روی جوانه‌ها و 20 ساعت اضافی با کمک قاب شارژ را برای این محصول خود وعده داده است.

اوپو تبلت پد ایر (Pad Air) و هدفون انکو آر (Enco R) را معرفی کرد

جوانه‌ها از طریق بلوتوث 5.2 به هر دستگاهی متصل شده و دارای رتبه IPX4 نیز هستند. شارژ این هدفون از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. انکو آر با قیمت 299 یوانی (45 دلار) قرار است از اول ژوئن به فروش برسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>