جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

واتساپ اکنون به شما اجازه می‌دهد سریعاً به پیام‌های خود واکنش نشان دهید!

واتساپ اکنون به شما اجازه می‌دهد سریعاً به پیام‌های خود واکنش نشان دهید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گزارش وب‌سایت Wabetainfo کمپانی متا در تلاش است به‌زودی یک قابلیت جدید را در اختیار کاربران پیام‌رسان واتساپ قرار دهد. این قابلیت که در ابتدا تحت عنوان «Double Tap Reactions» در شبکه اجتماعی اینستاگرام عرضه شد، به کاربران اجازه می‌دهد با دو نوبت ضربه زدن بر روی یک پیام دریافتی، با استفاده از شکلک‌ها (ایموجی‌ها)، به آن واکنش (ری‌اکشن) نشان دهند. جالب این است که این قابلیت از چندین سال پیش در بسیاری از پیام‌رسان‌های دیگر وجود داشته است!

در حالیکه پیش از این امکان واکنش نشان دادن به پیام‌ها تنها از طریق فشار طولانی‌مدت پیام و انتخاب ایموجی موردنظر از لیست ایموجی‌های ارائه‌شده میسر بود، اما اکنون کاربران می‌توانند با دو نوبت ضربه زدن بر روی پیام به آسانی و به سرعت به پیام موردنظر خود واکنش نشان داده و از این طریق در وقت خود صرفه‌جویی کنند.

با این حال، مشابه با رویکرد اینستاگرام در ارائه این قابلیت، پس از دو نوبت ضربه زدن بر روی یک پیام در واتساپ نیز ایموجی قلب برای فرستنده پیام ارسال می‌شود و از آنجایی که امکان غیرفعال کردن این ویژگی وجود نخواهد داشت، این مسئله ممکن است در زمان مرور پیام‌های تبادل‌شده و لمس تصادفی نمایشگر کمی دردساز شود. لازم به ذکر است، پس از انتشار این قابلیت همچنان امکان واکنش نشان دادن از طریق سایر ایموجی‌ها (از طریق لمس طولانی‌مدت پیام دریافتی) وجود خواهد داشت.

همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر این قابلیت در نسخه اندروید واتساپ در حال آزمایش بوده و همراه با آخرین نسخه بتا این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد. در نهایت انتظار می‌رود این قابلیت در طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی در اختیار تمامی کاربران این پیام‌رسان قرار داده شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *