جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

Limit Interactions اینستاگرام تعاملات شما با فالوئرهای غیرصمیمی را کاهش می‌دهد!

این ویژگی جدید اینستاگرام تعاملات شما با فالوئرهای غیرصمیمی را کاهش می‌دهد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌تازگی راه‌حل جدیدی را برای ایجاد محدودیت و کاهش سطح تعاملات کاربران با افرادی که در لیست دوستان نزدیک (Close Friends) آن‌ها نیستند را ارائه داده است. در قابلیت Limit Interactions اینستاگرام شما تنها می‌توانید «نظرات (Comments)، پیام‌های خصوصی (Direct Messages)، پاسخ به استوری‌ها (Story Replies)، تگ‌ها (Tags) و منشن‌ها (Mentions)» افرادی را که در لیست دوستان نزدیک خود قرار داده‌اید را مشاهده کنید.

با این حال سایر دنبال‌کنندگان (فالوئرها) غیرصمیمی نیز همچنان امکان برقرارسازی تعامل (مانند نوشتن نظرات خود در زیر پست‌های به‌اشتراک‌گذاشته) با شما را خواهند داشت، اما از این پس نظرات و تعاملات آن‌ها با شما برای سایر فالوئرهایتان به‌نمایش گذاشته نخواهد شد. در حالیکه به نظر می‌رسد کمپانی متا این قابلیت را به صورت انحصاری برای «نوجوانان» در نظر گرفته است، اما استفاده از این قابلیت محدودیت سنی ندارد و تمامی کاربران قادر خواهند بود تا از این قابلیت برای محدود کردن تعاملات خود با فالوئرهای غیرصمیمی (در حساب‌های کاربری شخصی/ Private) یا کاربران ناشناس (در حساب‌های کاربری عمومی/ Public) استفاده کنند.

نحوه فعال‌سازی قابلیت Limit Interactions

پس از فعال‌سازی قابلیت Limit Interactions اینستاگرام، این شبکه اجتماعی با ارائه یک اعلان به شما یادآوری می‌کند که این قابلیت را پس از گذشت مدت زمان مشخصی غیرفعال کنید. همچنین شما می‌توانید تنها تعاملات خود را با «فالوئرهای جدید و/یا کاربرانی که شما را دنبال نمی‌کنند» محدود کنید.

علاوه بر این، اینستاگرام امکان محدود کردن تعاملات (Restrict) با برخی از حساب‌های کاربری مورد نظر (بدون نیاز به مسدود/ بلاک کردن آن‌ها) را نیز در اختیار کاربران قرار داده و از نمایش «وضعیت آنلاین بودن» یا «خوانده شدن پیام‌ها» به این گروه از افراد می‌پرهیزد. همچنین از این پس، پس از محدود کردن یک حساب کاربری پیام‌های خصوصی این کاربر در صندوق ورودی پیام‌های شما (DM) نشان داده نشده و در عوض تمامی پیام‌های وی به صندوق پیام‌های درخواستی (Message requests) منتقل خواهند شد.

نحوه Restrict کردن یک حساب کاربری

علاوه بر این، نظرات جدید حساب‌های محدودشده در زیر پست‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده شما تنها برای شما و خود آن‌ها قابل مشاهده بوده و هنگامی که بخواهند شما را روی یک پست تگ یا منشن کنند، اینستاگرام با ارائه یک اعلان به آن‌ها اعلام می‌کند که شما تمایلی به منشن یا تگ شدن را ندارید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *