جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رابط کاربری One UI 7 احتمالاً بزرگترين بهبود نرم‌افزاری تاريخ سامسونگ را رقم می‌زند!

رابط کاربری One UI 7 احتمالاً بزرگترين بهبود نرم‌افزاری تاريخ سامسونگ را رقم می‌زند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتشار نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 7 مبتنی‌بر اندروید 15 بسیار بیشتر از حد معمول زمان برده است و اگرچه در ابتدا انتظار می‌رفت که در ماه جولای (حوالی تیر و مرداد) منتشر شود، این نسخه بارها تأخیر خورد و هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن وجود ندارد. با این حال، سامسونگ تأیید کرده است که نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 7 تا قبل از پایان سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. این انتظار طولانی ممکن است نتایج خوبی را برای کاربران محصولات سامسونگ به همراه داشته باشد، چرا که گفته می‌شود One UI 7 بزرگترين بهبود نرم‌افزاری تاريخ سامسونگ را رقم خواهد زد!

سامسونگ طی سال‌های اخیر یکی از اولین برندهایی بوده که جدیدترین نسخه‌ی اندروید را برای کاربران خود منتشر کرده است، اما امسال برخلاف انتظارات چنین اتفاقی نیفتاد. بسیاری از برندها، از جمله گوگل و ویوو، هم‌اکنون روند انتشار به‌روزرسانی پایدار اندروید 15 را آغاز کرده‌اند. این در حالی است که سامسونگ برای انتشار نسخه‌ی جدید رابط کاربری‌ خود عجله‌ای ندارد و همچنان به توسعه‌ی One UI 7 ادامه می‌دهد تا یک تجربه‌ی نرم‌افزاری عالی با مشکلات فنی و باگ‌های کمتری را برای کاربران فراهم کند.

به گفته‌ی یکی از افشاگران مطرح در زمینه‌ی اخبار پیرامون سامسونگ، اکانت توییتری Ice Universe، رابط کاربری One UI 7 بزرگترین پیشرفت در تاریخ بخش نرم‌افزاری سامسونگ را به ثبت می‌رساند. بهبودهای جدید رابط کاربری موردانتظار سامسونگ احتمالاً مواردی مانند سرعت بیشتر انیمیشن‌ها، ثبات سیستم و روان بودن کلی رابط کاربری را شامل می‌شود.

علاوه‌ بر این، افشاگر مذکور همچنین ادعا می‌کند که گلکسی S25 اولترا (با ۱۶ گیگابایت رم) بهترین تجربه‌ی رابط‌ کاربری One UI 7 را ارائه می‌دهد و از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 (که با نام اسنپدراگون 8 الیت نیز شناخته می‌شود) بیشترین استفاده را می‌برد. گفته می‌شود این تراشه‌ی کوالکام قوی‌ترین چیپست برای دستگاه‌های اندرویدی خواهد بود و نه‌تنها عملکرد عالی و کارآمدی بالایی را تضمین می‌کند، بلکه تجربه‌ی نرم‌افزاری سریع‌تری را نیز ارائه خواهد کرد.

اکانت Ice Universe بر اساس تجربیات خود از رابط کاربری سامسونگ، ۶۰ امتیاز به One UI 6 اعطا کرد، ۸۵ امتیاز به گلکسی S24 اولترا با رابط کاربری One UI 7 و ۹۲ امتیاز به گلکسی S25 اولترا با One UI 7.1 داد. اگرچه امتیازات ذکرشده تنها حکم نظر شخصی این افشاگر را دارند، اما پیشرفت قابل‌توجه‌ نسخه‌های One UI 7 و One UI 7.1 را وعده می‌دهند.

افشاگر مذکور همچنین در پستی که به‌تازگی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت، فاش کرد که سامسونگ چندین آیکون مهم رابط کاربری جدید خود مانند گالری، تلفن، دوربین، ضبط صدا، مخاطبین، اپلیکیشن Samsung Notes و موارد دیگر را با آیکون‌های جدیدی جایگزین کرده است که بهتر و مناسب‌تر از قبل به نظر می‌رسند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *