جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی فعلاً قصد ندارد غیرفعال سازی تبلیغات رابط کاربری خود را ساده‌تر کند!

شیائومی فعلاً قصد ندارد غیرفعال سازی تبلیغات رابط کاربری خود را ساده‌تر کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌های کمپانی شیائومی مدت‌هاست که به‌علت مقرون‌به‌صرفه بودن و ویژگی‌های فراوان و جذابی که دارند، مورد تحسین کاربران قرار گرفته‌اند. با این وجود، یکی از مشکلات دائمی کاربران محصولات این غول فناوری چینی، تبلیغات فراوان رابط کاربری شیائومی به حساب می‌آید. اگرچه امکان غیرفعال کردن این تبلیغات وجود دارد، اما کاربران باید فرآیند پیچیده و دشواری را طی کنند.

یکی از شایعات اخیر به این موضوع اشاره می‌کرد که شیائومی احتمالاً به‌دنبال راه‌حل آسان‌تری برای غیرفعال کردن تبلیغات می‌گردد و این امکان را تنها با لمس یک دکمه ارائه خواهد داد. با این حال، شیائومی ضمن ناامید کردن بسیاری از کاربران به‌صورت رسمی تأیید کرد به این زودی‌ها قرار نیست چنین دکمه‌ای را به رابط کاربری مبتنی‌بر اندروید خود بیاورد!

شیائومی به وب‌سایت Android Authority توضیح داد که قصد دارد با کاهش برنامه‌های پیش‌فرض و صفحه‌‌های نمایش محتوا، تجربه‌ی کاربری را بهبود دهد. علاوه‌ بر این، شیائومی به کاهش Bloatwareها (برنامه‌های ازپیش‌نصب‌شده‌ای که امکان حذف آن‌ها وجود ندارد) نیز اشاره داشت، اما ایده‌ی در دسترس قرار دادن سوئیچی برای غیرفعال کردن تبلیغات را رد کرد:

«ما در حال حاضر قصد نداریم دکمه‌ای را اضافه کنیم که در عمل تنها تعداد اندکی از کاربران بتوانند آن را کشف و [از آن] استفاده کنند.»

استدلال شیائومی احتمالاً بسیاری از کاربران محصولات این کمپانی را ناامید می‌کند، چرا که غیرفعال کردن تبلیغات در حال حاضر نیازمند دنبال کردن روشی چندمرحله‌ای است.

آموزش غیرفعال کردن تبلیغات گوشی‌های شیائومی، پوکو و ردمی!

کاربران محصولات شیائومی ابتدا باید برنامه‌ی MSA را در بخش تنظیمات سیستم پیدا کنند و بعد به بخش تنظیمات تک‌تک برنامه‌های پیش‌فرض، مانند مدیریت فایل (File Manager)، موسیقی و دانلودها مراجعه نمایند و تبلیغات آن‌ها را هم غیرفعال کنند. این روش طولانی در تضاد با راه‌حل ساده‌ای قرار می‌گیرد که کاربران امیدوار بودند سرانجام توسط شیائومی ارائه شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا شیائومی در آینده در موضع خود تجدیدنظر خواهد کرد یا خیر. تا آن زمان، کاربرانی که دنبال تجربه‌ی سرراست و بدون آگهی می‌گردند، باید سراغ برند دیگری بروند یا همچنان از روش طولانی فعلی استفاده کنند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *