جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر One UI 7 فاش شد؛ تغییرات چشمگیر رابط کاربری جدید سامسونگ!

تصاویر One UI 7 فاش شد؛ تغییرات چشمگیر رابط کاربری جدید سامسونگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات و گزارشات پیرامون One UI 7 مدعی شده‌اند که سامسونگ تا چند روز آینده فاز بتا و آزمایشی رابط کاربری جدید خود را آغاز خواهد کرد. در این راستا، به‌تازگی تصاویر زیادی از One UI 7.0 به بیرون درز کردند که طراحی متفاوت این نسخه از رابط کاربری سامسونگ را نشان می‌دهند.

سایت اسمارت‌پریکس (SmartPrix) و افشاگری با نام «chunvn8888» اخیراً تصاویر متعددی را از رابط کاربری‌ One UI 7 سامسونگ و طراحی جدید آن به اشتراک گذاشتند. یکی از تغییرات قابل توجهی که در طراحی One UI 7 به چشم می‌خورد، حرکت سامسونگ به سمت المان‌های گردتر در رابط کاربری است. به نظر می‌رسد این تغییر سبک طراحی، از اعلان‌ها و تنظیمات سریع (Quick Settings) گرفته تا آیکون برنامه‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

این اسکرین‌شات‌های فاش‌شده همچنین بازطراحی Quick Panel را به نمایش می‌گذارند و به نظر می‌آید سامسونگ پنل‌های مجزایی را برای تنظیمات سریع و اعلان‌ها در نظر گرفته است. این تغییر چشمگیر، شباهت بحث‌برانگیزی به هر دو رابط کاربری‌ MIUI و HyperOS شیائومی و همچنین رابط کاربری iOS اپل را نشان می‌دهد. باید امیدوار بود که سامسونگ در نهایت امکان انتخاب بین ظاهر قبلی اعلان‌ها و طراحی جدید One UI 7 را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با توجه به این تصاویر جدید، به نظر می‌رسد اگر در هر دو دستگاه به حساب سامسونگ خود وارد شده باشید، سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا تماس‌های تصویری را بین دستگاه‌های خود جابه‌جا کنید. این اولین‌باری نیست که شبیه به این ویژگی را در اندروید می‌بینیم، چرا که گوگل در حال حاضر سرویس مشابهی را به کاربران ارائه می‌دهد و حتی امکان انتقال تماس‌های تصویری به صفحه‌ی اینترنتی نیز وجود دارد.

علاوه‌ بر این‌، در ویدیوی زیر می‌توان اعلان‌های مشابه داینامیک آیلند اپل و آیکون جدید برنامه‌ی گالری رابط کاربری One UI 7 را مشاهده کرد. شایعات قبلی همچنین به تغییرات ملموس آیکون‌های این رابط کاربری نسبت به نسخه‌های قبلی اشاره کرده بودند.

فاز بتای رابط کاربری‌ جدید سامسونگ بنا بر شایعات از دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند قبل از انتشار رسمی با برخی از ویژگی‌های One UI 7 آشنا شوند.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *