جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

صفحات‌نمایش سری گلکسی S25 از طریق تصاویر زنده فاش شدند!

تصاویر زنده پنل نمایشگر سری گلکسی S25 به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سامسونگ در نخستین ماه‌های سال 2025 میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S25 خود رونمایی کند. به همین دلیل با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی 2024، می‌توان گفت که در حال حاضر قطعات سخت‌افزاری این سری در مرحله «توسعه و ساخت» قرار دارند. روز گذشته نیز حساب کاربری آیس یونیورس (Ice Universe، افشاگر تکنولوژی) ضمن انتشار یک تصویر از نمایشگرهای سری گلکسی S25 در شبکه اجتماعی X، جزئیات تازه‌ای در رابطه با طراحی پنل جلویی پرچم‌داران آتی سامسونگ را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های اطراف نمایشگر «گلکسی S25 (نسخه وانیلی/ استاندارد)، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا» به‌طرز قابل‌توجهی نازک‌تر خواهند بود. همچنین به نظر می‌رسد نسخه اولترا این سری گوشه‌های کاملاً عمودی و تیز نسل قبل (گلکسی S24 اولترا) را به ارث نبرده و دارای گوشه‌های کمی گردتر باشد. علاوه بر این، با توجه به گزارشات پیشین اکانت آیس یونیورس انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا دارای قطری مشابه با قطر آیفون 16 پرو مکس (6.9 اینچی) بوده و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز حدود «0.2 میلی‌متر» نازک‌تر از حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی S24 اولترا باشند.

پنل جلویی و حاشیه‌های اطراف نمایشگر نسخه‌های وانیلی و پلاس سری گلکسی S24

در نهایت در حالیکه انتظار می‌رفت سامسونگ در سری گلکسی S25، مشابه با رویکرد خود در سری‌های قبل، نسخه‌های وانیلی و پلاس را به تراشه‌های «اگزینوس سامسونگ» و نسخه اولترا را به تراشه «اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام» مجهز سازد، اکنون شایعاتی مبنی بر آماده نبودن خط تولید سامسونگ برای توسعه چیپست «اگزینوس 2500» به گوش می‌رسد و این احتمال وجود دارد که تمامی اعضای این سری به تراشه‌های کوالکام مجهز شوند!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *