جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نمونه‌تصاویر دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی ویوو X200 پرو منتشر شد!

نمونه‌تصاویر دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی ویوو X200 پرو منتشر شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جیا جینگ‌دونگ به‌عنوان قائم‌مقام برند ویوو (vivo) اخیراً پست مفصلی را در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشت و تصاویری از گوشی‌های سری ویوو X200 را همراه با نمونه‌تصاویر دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی ویوو X200 پرو و دوربین‌های مدل استاندارد و پرو مینی منتشر کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده‌ی این نمونه‌تصاویر، با اِروتِک همراه باشید.

هر دو گوشی ویوو X200 پرو‌ و ویوو X200 پرو‌ مینی در رنگ‌بندی‌های کامل خود نشان داده شده‌اند و در این تصاویر شاهد فریم تخت و ماژول دوربین دایره‌ای چهاربخشی این دو مدل هستیم.

نمونه‌تصاویر دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی ویوو X200 پرو منتشر شد!

اگرچه جیا جینگ‌دونگ در پست جدید خود تصاویر مدل استاندارد ویوو X200 را به اشتراک نگذاشته است، اما انتظار می‌رود که آن مدل هم از زبان طراحی مشابهی با آن‌چه که در تصاویر مدل پرو و پرو مینی می‌بینیم پیروی کند.

تمامی مدل‌های سری ویوو X200 به تراشه‌ی قدرتمند دایمنسیتی 9400 مجهز خواهند بود که قادر به پردازش یک مدل زبانی بزرگ با سه میلیارد پارامتر است و از پسِ قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی روزانه برمی‎‌آید.

نمونه‌تصاویر دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی ویوو X200 پرو منتشر شد!

طبق ادعاهای قائم‌مقام برند ویوو، سری X200 از پیشرفت‌های قابل‌توجهی در زمینه‌ی فناوری باتری بهره‌مند خواهد بود. بر اساس گزارش‌های پیرامون این سری، فناوری باتری نیمه‌جامد ویوو بهبود پیدا کرده است و باتری‌ گوشی‌های موردبحث بیشترین چگالی انرژی در تاریخ صنعت موبایل را دارد.

درباره‌ی دوربین‌های ویوو X200 پرو‌ و X200 پرو مینی باید گفت که هر دو گوشی به سنسور ۱/۱٫۲۸ اینچی LYT-818 سونی و تراشه‌ی تصویربرداری +V3 (که در ویوو X100 اولترا هم به کار رفته بود) مجهز هستند. ویوو X200 پرو از همان دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی و ۸۵ میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/2.67 گوشی ویوو X100 اولترا استفاده می‌کند، در حالیکه دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مدل پرو مینی از نوع ۷۰ میلی‌متری و با گشودگی دیافراگم f/2.57 است.

گوشی‌های سری ویوو X200 قادر به ضبط ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هستند و از قابلیتی به نام «4K Backlit Movie Portrait Video» برخوردارند که طبق گفته‌های برند ویوو، قدرتمندترین فناوری کنترل نوردهی در صنعت موبایل محسوب می‌شود. ویوو X200 پرو و پرو مینی همچنین قابلیت فیلم‌برداری در فرمت ۱۰ بیت vivo log را ارائه می‌کنند که ویژگی مفیدی برای درجه‌بندی بهتر رنگ‌ها در مراحل پس‌تولید است.

سری ویوو X200 قرار است در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) به‌صورت رسمی معرفی شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *