جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی زد تی ای بلید A75 فایوجی با قیمت ارزان و مشخصات جذاب رونمایی شد

گوشی زد تی ای بلید A75 فایوجی با قیمت ارزان و مشخصات جذاب رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوایل سال میلادی جاری بود که برند زد تی ای (ZTE) از یک گوشی اقتصادی جدید به نام «نوبیا فوکوس» (nubia Focus) رونمایی کرد. ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی شامل مواردی مانند دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و امکان اتصال به شبکه‌ی 5G به‌لطف تراشه‌ی Unisoc T760 می‌شد. کمپانی زد تی ای اخیراً از نسخه‌ی حتی مقرون‌به‌صرفه‌تر نوبیا فوکوس با نام کامل «ZTE Blade A75 5G» پرده برداشته است. برای آشنایی با مشخصات گوشی زد تی ای بلید A75 فایوجی، با اِروتِک همراه باشید.

تفاوت اصلی گوشی جدید برند ZTE با نوبیا فوکوس در دوربین‌های آن به چشم می‌خورد و بلید A75 فایوجی به‌جای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نوبیا فوکوس، از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با این وجود، دوربین اصلی گوشی همچنان با یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود و دوربین سلفی نیز از ۵ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل ارتقاء داده شده است.

سایر مشخصات این دو گوشی تا حد زیادی یکسان هستند و زد تی ای بلید A75 فایوجی نیز از یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +HD بهره می‌برد. این گوشی اقتصادی دارای پنل پشتی شیشه‌ای است و در دو رنگ سبز و مشکی راهی بازار می‌شود. اگر کیفیت پایین دوربین‌های این مدل را نادیده بگیریم، طراحی جزیره‌ی دوربین گوشی زدتی‌ای بلید A75 فایوجی در پنل پشتی شباهت جالب توجهی به گوشی قدرتمندتر نوبیا Z60S پرو دارد و ظاهر جذابی به این محصول می‌دهد. همان‌طور که از گوشی‌هایی با پنل LCD انتظار می‌رود، اسکنر اثر انگشت بلید A75 فایوجی هم روی دکمه‌ی پاور آن تعبیه شده است.

جدیدترین گوشی مقرون‌به‎‌صرفه‌ی برند ZTE از تراشه‌ی ۶ نانومتری Unisoc T760 با ۴ هسته‌ی Cortex-A76 (یکی از آن‌ها با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز)، ۴ هسته‌ی Cortex-A55 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 بهره می‌گیرد. زد تی ای بلید A75 فایوجی همچنین به ۴ گیگابایت رم (با ۴ گیگابایت رم مجازی) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نسبتاً سریع UFS 3.1 مجهز شده است.

انرژی این دستگاه اقتصادی توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۸ واتی تأمین می‌شود. زد تی ای بلید A75 فایوجی به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و مشخص نیست که آیا آپدیت‌های بعدی این سیستم‌عامل نیز برای آن منتشر خواهد شد یا خیر.

گوشی زد تی ای بلید A75 فایوجی با قیمت ارزان و مشخصات جذاب رونمایی شد

گوشی زد تی ای بلید A75 فایوجی در حال حاضر راهی بازار برخی از کشورها شده است و به‌طور مثال در بازار فلیپین با قیمت ۵٬۴۵۰ پزوی فیلیپین (حدود ۱۰۰ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *