جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این مزیت کلیدی نمایشگر اوپو فایند X8، آن را یک قدم جلوتر از آیفون 16 پرو قرار می‌دهد!

این ویژگی نمایشگر اوپو فایند X8، آن را یک قدم جلوتر از آیفون 16 پرو قرار می‌دهد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود اوپو کمتر از یک ماه دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار سری فایند X8 خود رونمایی کند. در حالیکه پیش از شایعات به طراحی ظاهری کاملاً مسطح و مشابه اوپو فایند X8 با سری آیفون 16 و بهره‌مندی آن از یک دکمه مشابه با دکمه کپچر باتن (Capture Button) این سری تحت عنوان «Quick Button» اشاره داشتند؛ اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد با درنظرگیری حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار نازک در این دستگاه، اپل را به یک چالش جدید دعوت کند!

این مزیت کلیدی نمایشگر اوپو فایند X8، آن را یک قدم جلوتر از آیفون 16 پرو قرار می‌دهد!

روز گذشته پیت لاو (Pete Lau، بنیانگذار کمپانی وان پلاس و مدیر تولید ارشد اوپو) یک تصویر که به نظر می‌رسد در آن اوپو فایند X8 و آیفون 16 پرو در کنار یک‌دیگر قرار داده شده باشند را بر روی حساب کاربری شخصی خود در شبکه اجتماعی X بارگذاری کرد و با علاقه‌مندان تکنولوژی به اشتراک گذاشت. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید اوپو با قرار دادن آیفون 16 پرو در حاشیه بالایی و اوپو Find X8 در حاشیه پایینی این تصویر قصد داشته است یک مقایسه بصری از تفاوت‌های (یا به ظن برخی از کارشناسان، شباهت‌ها!) حاشیه‌های اطراف نمایشگر این دو دستگاه را به تصویر بکشد.

این در حالی است که به ادعای آیس یونیورس (IceUniverse، افشاگر مشهور تکنولوژی) جدیدترین پرچم‌دار اوپو با حاشیه‌های اطراف نمایشگر به عرض «1.45 میلی‌متری» به عنوان یک دستگاه با باریک‌ترین حاشیه اطراف نمایشگر در جهان روانه بازار خواهد شد!

این مزیت کلیدی نمایشگر اوپو فایند X8، آن را یک قدم جلوتر از آیفون 16 پرو قرار می‌دهد!

علاوه بر این، به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد با تجهیز اوپو فایند X8 به جزیره پویا (مشابه با داینامیک آیلند آیفون‌ها) و ارائه قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی (مشابه با استاندارد شارژ MagSafe اپل) در این دستگاه، به آتش رقابت خود با اپل دامن بزند!

بر اساس شایعات اخیر احتمال می‌رود اوپو Find X8 دارای یک صفحه‌نمایش LTPO اولد 6.7 اینچی با «وضوح +FHD و نرخ نوسازی 1 الی 120 هرتزی» باشد. همچنین پیش‌بینی می‌شود اوپو تراشه پرچم‌دار آتی مدیاتک، یعنی دایمنسیتی 9400 را برای این دستگاه در نظر بگیرد و جزیره دوربین آن را به «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض (اولترا واید) 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با زوم پریسکوپ 3 برابری» مجهز سازد. در نهایت احتمال می‌رود این دستگاه به یک باتری «5600 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز باشد و از شارژ سیمی با سرعت «100 واتی» پشتیبانی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *