جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لاوا Blaze 3 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک رونمایی شد

لاوا Blaze 3 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حدود دو ماه پیش، کمپانی لاوا از گوشی لاوا Blaze X با تراشه دایمنسیتی 6300 و برچسب قیمتی «180 دلاری» رونمایی کرد که به باور برخی از کاربران این دستگاه کمی گران‌قیمت بود. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی با توسعه گوشی ارزان‌قیمت لاوا Blaze 3 فایوجی تلاش کرده است تا توجه آن دسته از افراد را نیز به دست آورد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و مشخصات جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت کمپانی لاوا با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی لاوا Blaze 3 فایوجی

فارغ از تراشه تعبیه‌شده بر روی دستگاه، می‌توان گفت که لاوا Blaze 3 فایوجی تا حد بسیار زیادی به نسل پیش از خود (لاوا Blaze 2 فایوجی) شباهت داشته و اغلب ویژگی‌های آن را به ارث می‌برد. این گوشی ارزان‌قیمت با قاب پشتی شیشه‌ای دارای ابعاد «164.3 در 76.2 در 8.6 میلی‌متری» و وزن«201 گرمی» بوده و در قاب جلویی خود به یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.56 اینچی با «رزولوشن +HD و نرخ نوسازی 90 هرتزی» مجهز می‌باشد. برای ترسیم یک چشم‌انداز واضح در رابطه با تفاوت‌های لاوا بلیز 3 با لاوا بلیز ایکس لازم است بگوییم که لاوا Blaze X دارای صفحه‌نمایش اولد 6.67 اینچی با «رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی» است!

لاوا Blaze 3 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک رونمایی شد

با حرکت به سمت قاب پشتی لاوا Blaze 3 فایوجی شباهت هر چه بیشتر آن با نسل قبلی کاملاً آشکار می‌شود، با این تفاوت که جزیره مستطیلی‌شکل این دستگاه اکنون به یک جزء جدید تحت عنوان «Vibe Light» مجهز شده است. Vibe Light یک رینگ لایت ثانویه است که در هنگام ارائه عکاسی در شب تناژ رنگ گرم‌تری را نسبت به رینگ لایت اصلی (فلاش LED) در اختیار کاربران خود قرار داده و عکس‌های زیبا و باکیفیت‌تری را ثبت می‌کند. علاوه بر این، این گوشی ارزان‌قیمت در جزیره دوربین خود یک «دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی» مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است که حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی نمایشگر این دستگاه نیز یک دوربین سلفی «8 مگاپیکسلی» را در دل خود جای داده است.

لاوا Blaze 3 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک رونمایی شد

لاوا بلیز 3 فایوجی به تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک مجهز بوده و با رم «12 گیگابایتی (6 گیگابایت حقیقی و 6 گیگابایت مجازی)» و حافظه داخلی نوع UFS 2.2 با ظرفیت «128 گیگابایتی» پیکربندی شده است. این در حالی است که لاوا امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی تا حداکثر «1 ترابایت» را از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی (microSD) تعبیه‌شده بر روی این محصول، در اختیار کاربران آن قرار داده است. لازم به ذکر است این گوشی عملکرد خود را با استفاده از سیستم‌عامل اندروید 14 به نمایش گذاشته و ادعای لاوا فاقد بلوت‌ور (Bloatware/ اپلیکیشن‌های بلااستفاده‌ای که در کارخانه همراه با سیستم عامل بر روی دستگاه نصب می‌شوند) خواهد بود.

لاوا Blaze 3 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک رونمایی شد

لاوا بلیز 3 فایوجی به یک باتری سلولی Li-Po با ظرفیت «5000 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز بوده و با استفاده از پورت USB-C و شارژر سیمی با سرعت «18 واتی» در مدت زمان «135 دقیقه» از شارژ 0 به 100 درصد دست می‌یابد. از سایر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت (تعبیه‌شده در حاشیه کناری دستگاه) با سرعت عملکرد «0.24 ثانیه‌ای»/ 3 برابر سریع‌تر از سیستم‌های احراز هویت بیومتریک با استفاده از تشخیص چهره
  • پشتیبانی از اتصال به sub-6GHz 5G، بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 5 (ac)
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بلندگوهای استریو

لاوا Blaze 3 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک رونمایی شد

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

لاوا بلیز 3 فایوجی از تاریخ 18 سپتامبر (28 شهریور) در 2 گزینه رنگی «کرم استخوانی/ Glass Gold» و «سرمه‌ای/ Glass Blue» و تنها در یک پیکربندی “رم 6 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” با برچسب قیمتی پایه (که عموماً ارزان‌تر از قیمت نهایی دستگاه در بازار آزاد است) «10000 روپیه‌ای/ 120 دلاری» از طریق وب‌سایت رسمی لاوا و وب‌سایت فروشگاهی آمازون هند به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *