جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ احتمالاً سری گلکسی S25 را تنها با تراشه های اسنپدراگون عرضه می‌کند

سامسونگ احتمالاً سری گلکسی S25 را تنها با تراشه‌های اسنپدراگون عرضه می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی طی چند ماه اخیر پیرامون تراشه‌های مدل‌های سری گلکسی S25 سامسونگ وجود داشته است و هنوز مشخص نیست که سامسونگ در نهایت چه تراشه یا تراشه‌هایی را برای نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار خود انتخاب خواهد کرد. این سری که احتمالاً در ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (حوالی دی و بهمن ۱۴۰۳) به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد، طبق اولین گزارش‌ها قرار بود تنها با تراشه‌های اگزینوس راهی بازار شود. با این حال، دو گزارش دیگر از تجهیز تمامی مدل‌های این سری به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام خبر دادند و جدیدترین شایعه‌ای که از یک منبع آگاه کره‌ای به بیرون درز کرده است، غلبه‌ی اسنپدراگون بر اگزینوس را تأیید می‌کند.

با توجه به گزارش جدید سایت Hankyung، گوشی‌های گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام استفاده خواهند کرد. این تصمیم ظاهراً برای بهبود عملکرد کلی سری گلکسی اس 25 سامسونگ اتخاذ شده است.

از طرف دیگر، تراشه‌ی اگزینوس 2500 در گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 به کار گرفته خواهد شد که احتمالاً برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌اند. گوشی‌های تاشو سامسونگ تاکنون تنها به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام مجهز بوده‌اند و باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ عملکرد اگزینوس 2500 را برای این دو گوشی در زمان باقی‌مانده با موفقیت بهبود خواهد داد یا خیر.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *