جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه ویژه گلکسی زد فولد احتمالاً به یک دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

نسخه ویژه گلکسی زد فولد احتمالاً به یک دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها سامسونگ در حال توسعه نسخه ویژه گلکسی زد فولد (باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6) است! همچنین با توجه به توئیت اخیر حساب کاربری Evan Blass (افشاگر حوزه تکنولوژی) در شبکه اجتماعی X، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در دوربین اصلی این نسخه از یک سنسور 200 مگاپیکسلی (احتمالاً سنسور HP9 ایزوسل که به‌تازگی رونمایی شد) بهره بگیرد. در صورت صحت این گمانه‌زنی می‌توان گفت که این سنسور 1/1.4 اینچی با پیکسل‌های 0.56 میکرومتری در بخش عملکرد به پای سنسور HP2 ایزوسل به‌کارگرفته‌شده در گلکسی S24 اولترا نمی‌رسد، اما در عین حال به واسطه پشتیبانی از فناوری Tetra-pixel انتظار می‌رود این سنسور نیز عملکرد قابل‌توجهی را از خود به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود نسخه Special Edition گلکسی زد فولد با ضخامت «10.6 میلی‌متری» در حالت تاشده دارای یک صفحه‌نمایش داخلی 8 اینچی و یک صفحه‌نمایش خارجی 6.5 اینچی باشد. با این حال متأسفانه تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با چیپست تعبیه‌شده بر روی این دستگاه و «فناوری و ظرفیت» باتری آن مطرح نشده است.

در نهایت احتمال می‌رود سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی زد فولد در بازه زمانی سپتامبر تا اکتبر (نیمه دوم شهریور تا نیمه اول آبان‌ماه) رونمایی کند. همچنین در حالیکه انتظار می‌رود این نسخهدر بخش عملکرد با سایر گوشی‌های تاشو پرچم‌دار فعلی مانند «آنر مجیک V3» و «شیائومی میکس فولد 4» به رقابت بپردازد، با این حال از آنجایی که تاکنون هیچگونه اخباری مبنی بر عرضه بین‌المللی این دستگاه منتشر نشده است، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد عرضه این محصول را تنها به بازارهای «کره جنوبی» و «چین» محدود سازد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *