جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا، تغییرات اساسی طراحی آن را نشان می‌دهند!

تصاویر فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا، تغییرات اساسی طراحی آن را نشان می‌دهند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اواخر مردادماه بود که رند لورفته از گلکسی S25 اولترا، طراحی پنل جلویی این گوشی را نشان داد و باخبر شدیم که نسل بعدی پرچم‌دار قدرتمند سامسونگ احتمالاً دارای نمایشگری با گوشه‌های نسبتاً گرد و حاشیه‌های باریک خواهد بود. با این حال، یک اکانت افشاگری خوش‌سابقه با نام «Ice Universe» اخیراً تصاویر رندر پرجزئیات‌تری را در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است که طراحی کناره‌ی گلکسی S25 اولترا را نیز فاش می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر بالا می‌توانید ببینید، کناره‌های این دستگاه موردانتظار کاملاً تخت طراحی شده است. علی‌رغم تغییراتی که سامسونگ در طی چند سال اخیر بر روی گوشی‌های خود اعمال کرده، این تصاویر جدید خبر از تغییراتی اساسی در طراحی گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ می‌دهند. در صورت یکسان بودن طراحی نهایی گلکسی S25 اولترا با تصاویر موردبحث، این پرچم‌دار به‌جای اینکه شبیه به گلکسی S24 اولترا سامسونگ باشد، به دستگاه‌های برند میزو با کناره‌های تخت و گوشه‌های نسبتاً گرد شباهت بیشتری خواهد داشت.

با این حال، باید توجه داشت که این تصاویر از طریق یک منبع غیررسمی به اشتراک گذاشته شده‌اند و سامسونگ همچنان برای تغییر طراحی گلکسی S25 اولترا فرصت دارد.

تصاویر فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا، تغییرات اساسی طراحی آن را نشان می‌دهند!

یکی از شایعات قبلی پیرامون محصولات سامسونگ اشاره کرده بود که گلکسی S25 اولترا نسبت به نسل گذشته از ضخامت کمتر، حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تری بهره خواهد برد و از نظر اندازه با آیفون 16 پرو مکس اپل یکسان خواهد بود.

بر اساس گزارشات، این گوشی که به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز می‌شود، در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵ میلادی راهی بازار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای دوربین اصلی گلکسی S25 اولترا از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2، همراه با یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳ برابری) و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۵ برابری) استفاده کند. با توجه به گمانه‌زنی‌ها، یکی از این دو دوربین تله‌فوتو جهت بهبود وضوح و پایداری بیشتر تصاویر زوم، از سنسور ۱٫۳ اینچی ISOCEL بهره‌مند خواهد شد. علاوه‌بر این‌ها، دوربین فوق عریض این گوشی نیز ممکن است به سنسور ۱/۲٫۷۶ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی JN1 مجهز شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *