جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر گوشی پیکسل 9a با طراحی تقریباً بدون برآمدگی دوربین فاش شد

تصاویر گوشی پیکسل 9a با طراحی تقریباً بدون برآمدگی دوربین فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری پیکسل 9 گوگل کمتر از دو هفته پیش به‌صورت رسمی با ۴ عضو (شامل یک مدل استاندارد، دو مدل پرو و یک گوشی تاشو) معرفی شد. علاوه‌ بر این مدل‌ها، انتظار می‌رود گوگل در آینده از گوشی پیکسل 9a نیز رونمایی کند. با این حال، اولین تصاویر منتسب به این گوشی قبل از رونمایی رسمی به بیرون درز کرده است.

همان‌طور که می‌توانید در تصاویر بالا مشاهده کنید، پنل جلویی پیکسل 9a شباهت زیادی به سایر مدل‌های این سری دارد و همچنان شاهد یک صفحه‌نمایش تخت با بریدگی حفره‌ پانچ برای دوربین سلفی هستیم. حاشیه‌های این مدل اما نسبت به پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو بزرگ‌تر هستند و به نظر می‌آید این طراحی از پیکسل 8a و تفاوت حاشیه‌های نمایشگر آن با سایر مدل‌های سری پیکسل 8، در نسل جدید گوشی‌های گوگل نیز یکسان مانده است.

ظاهراً که کناره‌های مدل 9a هم مانند پیکسل 9 از آلومینیوم ساخته شده و دارای همان روکش مات است. از سوی دیگر، اسلات سیم‌کارت، پورت USB-C و اسپیکر همگی در پایین بدنه قرار دارند. پنل پشتی پیکسل 9a نیز تمام‌شیشه‌ای بوده و از یک نوار دوربین کوچک با طراحی تقریباً بدون برآمدگی و هم‌سطح با بدنه میزبانی می‌کند که دو دوربین را در خود جای داده است.

با توجه به شایعات جدید، پیکسل 9a در چهار رنگ مختلف شامل مشکی (تصویر بالا) و نقره‌ای راهی بازار می‌شود. می‌توان انتظار داشت که این دستگاه به تراشه‌ی جدید تنسور G4 گوگل مجهز شده باشد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *