جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی اقتصادی آنر X60i با نمایشگر اولد و تراشه دایمنسیتی 6080 معرفی شد

گوشی اقتصادی آنر X60i با نمایشگر اولد و تراشه دایمنسیتی 6080 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر به‌صورت رسمی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود به نام «آنر X60i» رونمایی کرد. این گوشی که نسبت به نسل قبلی از طراحی جدید، باتری پرظرفیت‌تر و نمایشگر بهتر بهره می‌برد، با برچسب قیمتی رقابتی راهی بازار خواهد شد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های گوشی جدید برند آنر، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی آنر X60i

آنر X60i از یک نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن +FHD، حداکثر روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش جدیدترین گوشی آنر دارای بریدگی کپسولی و بیضی‌شکل دوربین است که کاربردی شبیه به داینامیک آیلند اپل دارد و اعلان‌ها را به کاربر نشان می‌دهد. نمایشگر این گوشی همچنین حاشیه‌های متقارنی دارد و از یک حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

یک ماژول دوربین مربعی‌شکل در پنل پشتی گوشی آنر X60i به چشم می‌خورد که ظاهر آن تا حدی یادآور سری پورا هواوی است. این گوشی همچنین با کسب گواهی IP64، در برابر گردوغبار و آب مقاومت نشان خواهد داد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گوشی آنر X60i توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود و آنر با بهره‌گیری از قابلیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی «AI Elimination»، امکان پاک کردن اشیاء از عکس‌های شما را فراهم می‌کند.

این گوشی مقرون‌به‌صرفه به تراشه‌ی دایمنسیتی 6080 مدیاتک، همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است و حتی از رم مجازی برای عملکرد روان‌تر بهره می‌برد. انرژی گوشی آنر X60i توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی تأمین می‌شود.

گوشی اقتصادی آنر X60i با نمایشگر اولد و تراشه دایمنسیتی 6080 معرفی شد

گوشی آنر X60i در رنگ‌های ارغوانی، آبی، سفید و مشکی به بازارها می‌آید. کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با برچسب قیمتی ۱٬۳۹۹ یوان (حدود ۱۹۳ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۱٬۵۹۹ یوان (تقریباً ۲۲۱ دلار) قیمت دارد و برای همین میزان رم با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هم قیمت ۱٬۷۹۹ یوان (حدود ۲۴۸ دلار) در نظر گرفته شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *