جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه ددپول و ولورین پوکو F6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام رونمایی شد

شیائومی از نسخه ددپول و ولورین پوکو F6 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته شیائومی هم‌زمان با اکران فیلم ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine)، از نسخه محدود ددپول و ولورین پوکو F6 نیز رونمایی کرد. این نسخه از نظر مشخصات سخت‌افزاری، کاملاً به نسخه استاندارد پوکو F6 (که در اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد) شباهت دارد.

مشخصات کلیدی نسخه ددپول و ولورین پوکو F6

این نسخه دارای یک صفحه‌نمایش اولد 6.7 اینچی با «رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2400 نیتی» است. این نمایشگر از مدل رنگی +HDR10 و دالبی ویژن (Dolby Vision) پشتیبانی کرده و در حفره پانچ خود یک دوربین سلفی «20 مگاپیکسلی» را جای داده است. همچنین محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ویکتوس کمپانی کورنینگ (Gorilla Glass Victus) وظیفه محافظت از این نمایشگر را بر عهده دارد.

نسخه ددپول و ولورین پوکو F6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام رونمایی شد

همان‌طور که از نام نسخه ددپول و ولورین پوکو F6 پیداست، طراحی کلی این نسخه بر محور عناصر مختلف در داستان مواجهه دو ابرقهرمان ددپول و ولورین می‌گردد. قاب پشتی این نسخه به رنگ قرمز (الهام‌گرفته‌شده از لباس ددپول) بوده و در حاشیه پایینی قاب تصویری از 2 کاراکتر ددپول و ولورین، نام ددپول و آرم تجاری مارول استدیوز (خالق فیلم‌های کمیک ابرقهرمانی) به چشم می‌خورد.

شیائومی طراحی منحصربه‌فردی را برای فلاش LED (تعبیه‌شده در حاشیه بالایی قاب پشتی دستگاه) این نسخه در نظر گرفته و طراحی ظاهری این فلاش با ماسک ددپول تطابق دارد. همچنین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (مجهز به سنسور IMX882 سونی) و دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی این دستگاه امکان ثبت تصاویر باکیفیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

نسخه ددپول و ولورین پوکو F6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام رونمایی شد

نسخه Deadpool & Wolverine پوکو F6 به تراشه «اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام» و پردازنده گرافیکی «آدرنو (Adreno) 735» مجهز بوده و شیائومی آن را با «رم 12 گیگابایتی» و «فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. لازم به ذکر است این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط کاربری HyperOS (مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14) ارائه می‌دهد. با این حال به‌نظر می‌رسد شیائومی هیچگونه تم یا تصاویر پس‌زمینه (والپیپر) سفارشی‌سازی‌شده را برای این نسخه در نظر نگرفته است.

نسخه ددپول و ولورین پوکو F6 به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع سیمی با سرعت «90 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات برجسته این نسخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت (تعبیه‌شده در لایه زیرین نمایشگر) و پورت USB تایپ C
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم 5G و Wi-Fi 6
  • بهره‌مندی از بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)

نسخه ددپول و ولورین پوکو F6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام رونمایی شد

جزئیات قیمت

نسخه Deadpool & Wolverine پوکو F6 در یک جعبه با طراحی متمایز و همراه با یک «شارژر با برچسب ددپول و سوزن سیم‌کارت به شکل ماسک ددپول» از تاریخ 7 آگوست (17 مرداد) در تعداد محدود (تنها 3000 نسخه) با برچسب قیمتی «360 دلاری» از طریق وب‌سایت فروشگاهی فلیپ‌کارت به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *