جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

معرفی گوشی های جدیدی که به‌زودی عرضه می‌شوند؛ از گلکسی M35 تا سری آنر 200!

کدام گوشی ها به‌زودی معرفی و روانه بازار می‌شوند؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چهار کمپانی مطرح دنیای فناوری قرار است گوشی‌های جدید خود را در هفته‌ی جاری راهی بازار کنند. از بین این ۴ شرکت، گوشی‌های برندهای آیکو، سامسونگ و آنر در حال حاضر با همان نام یا نام دیگری در بازارهای دیگر در دسترس قرار گرفته‌اند، اما برند وان‌پلاس با برگزاری یک رویداد جهانی جدید، از نسل بعدی گوشی نورد خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که آنر و وان‌پلاس گوشی‌های قدرتمندتر و گران‌تر خود را طی هفته‌ی جاری به بازار بیاورند، این در حالی است که آیکو و سامسونگ بازار گوشی‌های اقتصادی را نشانه می‌گیرند. برای آشنایی بیشتر با این گوشی‌های جدید، با اِروتِک همراه باشید.

1. آیکو زد 9 لایت (iQOO Z9 Lite)

معرفی گوشی های جدیدی که به‌زودی عرضه می‌شوند؛ از گلکسی M35 تا سری آنر 200!

گوشی آیکو زد 9 لایت برای عرضه در تاریخ ۱۵ جولای (۲۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود که همان نسخه‌ی ری‌برندشده و تغییرنام‌یافته‌ی گوشی ویوو تی 3 لایت (Vivo T3 Lite) در بازار هند باشد.

گفته می‌شود که این گوشی اقتصادی به تراشه‌ی دایمنسیتی 6300 مدیاتک و صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و ناچ قطره‌ای مجهز است. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و انرژی آن توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی تأمین خواهد شد. آیکو زد 9 لایت همچنین موفق به کسب گواهی IP64 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار شده است.

2. وان پلاس نورد 4 (OnePlus Nord 4)

معرفی گوشی های جدیدی که به‌زودی عرضه می‌شوند؛ از گلکسی M35 تا سری آنر 200!

گوشی وان پلاس نورد 4 به‌طور رسمی در تاریخ ۱۶ جولای (۲۶ تیر) معرفی خواهد شد و بعد از مدت‌ها، اولین گوشی مطرح بازار با پنل پشتی فلزی خواهد بود.

این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 مجهز می‌شود و از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۴ اینچی اولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

می‌توان انتظار داشت که وان پلاس نورد 4 با دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، همراه با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری با آپدیت‌ها و یک باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی به بازار بیاید.

3. گلکسی M35 سامسونگ (Samsung Galaxy M35)

معرفی گوشی های جدیدی که به‌زودی عرضه می‌شوند؛ از گلکسی M35 تا سری آنر 200!

سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی M35 را در تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) راهی بازارهای آسیایی کند. از آن‌جایی که این محصول در حال حاضر در چندین بازار دیگر به فروش می‌رسد، تمامی مشخصات آن را می‌دانیم.

گلکسی M35 سامسونگ از یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد با رزولشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کند. این گوشی به تراشه‌ی اگزینوس 1380 و یک باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی مجهز است.

گوشی موردبحث با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، همراه با حسگر اثر انگشت کناری روانه‌ی بازار خواهد شد.

4. سری آنر 200 (Honor 200)

گوشی آنر‌ ۲۰۰

سری آنر 200، که شامل دو گوشی آنر 200 و آنر 200 پرو می‌شود، از تاریخ ۱۸ جولای (۲۸ تیر) در بازارهای آسیایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات این دو گوشی به‌طور کلی شبیه به یکدیگر است، اما چند تفاوت قابل توجه نیز میان مدل استاندارد و پرو وجود دارد. به‌طور مثال، آنر 200 از تراشه‌ی اسنپدراگون 7 نسل 3 استفاده می‌کند، در حالی که آنر 200 پرو به تراشه‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز شده است.

علاوه‌بر این‌، مدل پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و از یک حسگر عمق‌سنج ثانویه که در پنل جلویی تعبیه شده است، برای سیستم احراز هویت با چهره بهره می‌گیرد. فارغ از این تفاوت‌ها، هر دو مدل طراحی مشابهی دارند و با دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲٫۵ برابری، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۲۰۰ میلی‌‎آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شوند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *