جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی قاتل پرچمدار ریلمی GT 6 با سرعت شارژ استثنایی معرفی شد

گوشی قاتل پرچمدار ریلمی GT 6 با روشن‌ترین نمایشگر جهان معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ریلمی طی رویدادی که اخیراً در شهر میلان ایتالیا برگزار شده بود، به‌صورت رسمی از گوشی ریلمی GT 6 رونمایی کرد. این محصول قاتل پرچم‌دار، اولین گوشی ریلمی در بیش از یک‌سال اخیر است که به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند.

ریلمی نمایشگر امولد گوشی جدید خود را «Hyper Display» نامیده است؛ ریلمی جی تی 6 از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن ۱٬۲۶۴ در ۲٬۷۸۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت (با ادعای روشن‌ترین نمایشگر تعبیه‌شده در یک گوشی) و محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره می‌برد.

گوشی جدید ریلمی به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3، همراه با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم مجهز است. از طرف دیگر، ریلمی GT 6 به‌لطف پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 715 می‌تواند تجربه‌ی گیمینگ مناسبی را برای کاربران رقم بزند. با توجه به روند فعلی صنعت موبایل، در جدیدترین محصول ریلمی نیز شاهد قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مختلفی مانند AI Smart Removal برای حذف سوژه و اشیاء از عکس‌ها و AI Smart Loop برای پیشنهاد کردن برنامه‌ها بر اساس محتوای موجود روی صفحه و فعالیت‌های قبلی کاربر هستیم.

گوشی قاتل پرچمدار ریلمی GT 6 با سرعت شارژ استثنایی معرفی شد

وظیفه‌ی تأمین انرژی ریلمی GT 6 برعهده‌ی یک باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. طبق ادعاهای برند ریلمی، باتری این گوشی با استفاده از شارژر ۱۲۰ وات، در عرض ۱۰ دقیقه از ۱ به ۵۰ درصد شارژ می‌رسد و شارژ کامل آن نیز تنها ۲۶ دقیقه به طول خواهد انجامید. ریلمی همچنین مدعی شده است که ۸۰ درصد ظرفیت باتری ریلمی جی تی 6 در طول ۱٬۶۰۰ چرخه‌ی شارژ (بیش از ۴ سال شارژ روزانه‌) حفظ خواهد شد.

گوشی قاتل پرچمدار ریلمی GT 6 با سرعت شارژ استثنایی معرفی شد

این گوشی قاتل پرچم‌دار دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور ۱/۱٫۴ اینچی سونی LYT808، گشودگی دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. دوربین اصلی ریلمی جی تی 6 توسط یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی جدید ریلمی نیز از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی 1/2.74 اینچی با گشودگی دیافراگم f/2.5 و فوکوس ثابت بهره می‌گیرد.

ریلمی GT 6 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند و تا چهار سال آپدیت اندروید (تا اندروید 18) و پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

گوشی قاتل پرچمدار ریلمی GT 6 با سرعت شارژ استثنایی معرفی شد

گوشی ریلمی GT 6 در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۶۰۰ یورو قیمت دارد. مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با قیمت ۷۰۰ یورو به فروش می‌رسد. در نهایت، بهترین مدل گوشی ریلمی جی تی 6 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۸۰۰ یورو قیمت خورده است.

منبع:‌ GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *