جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

وان پلاس با همکاری شرکت CATL از فناوری جدید باتری محصولات خود رونمایی کرد

وان پلاس با همکاری شرکت CATL از فناوری جدید باتری محصولات خود رونمایی می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از افشاگران قابل اعتماد در چین به بهره‌گیری گوشی وان پلاس ایس 3 پرو (OnePlus Ace 3 Pro) از فناوری جدید باتری وان‌پلاس اشاره کرده بود و اکنون این کمپانی به‌صورت رسمی چنین شایعه‌ای را تأیید کرد. به این ترتیب، وان‌پلاس با همکاری شرکت CATL بر روی فناوری پیشرفته‌ای به نام «باتری گلیسیر وان‌پلاس» (OnePlus Glacier Battery) مشغول به کار بوده است.

پست رسمی رونمایی وان‌پلاس از این فناوری، به‌طور مختصر به انقلابی که در پی معرفی فناوری شارژ سریع 20W Dash Charge در سال ۲۰۱۶ با گوشی وان پلاس 3 به راه افتاد اشاره می‌کند. این‌طور که به نظر می‌رسد، وان‌پلاس قصد دارد همچنان در زمینه‌ی فناوری باتری و شارژ سریع پیشتاز باشد و جایگاه خود در صنعت موبایل را حفظ کند.

این پست جزئیات بیشتری از فناوری جدید باتری وان‌پلاس را به اشتراک نمی‌گذارد، اما گمانه‌زنی‌های پیرامون این فناوری خبر از باتری قدرتمندی می‌دهند که از الکترود منفی سیلیکونی استفاده می‌کند و ضمن حفظ سرعت شارژ بالا، از چگالی بیشتری برخوردار است.

طبق گزارشاتی که هفته‌ی پیش منتشر شده بود، گوشی وان پلاس ایس 3 پرو به یک باتری ۶٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز خواهد شد که فراتر از استانداردهای رایج صنعت محسوب می‌شود.

با توجه به پوستر رونمایی از این فناوری، اولین گوشی مجهز به باتری گلیسیر وان پلاس (که احتمالاً همان وان پلاس Ace 3 پرو است) در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) در چین معرفی خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *