جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو اسپارک 20 پرو 5G با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

تکنو اسپارک 20 پرو 5G با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی تکنو از گوشی تکنو اسپارک 20 پرو 5G به‌صورت رسمی رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی ارزان‌قیمت و البته جذاب با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی تکنو اسپارک 20 پرو 5G

تکنو اسپارک 20 پرو 5G دارای یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.78 اینچی با «رزولوشن 1080 در 2460 پیکسلی، نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراکم پیکسلی 396 (ppi)» است. همچنین لازم به ذکر است یک دوربین سلفی «8 مگاپیکسلی» نیز در داخل حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی این نمایشگر، جای داده شده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی با جزیره دوربین مربعی‌شکل این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین «یک سنسور اصلی 1/1.67 اینچی با وضوح 108 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8»، «یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.4» و «یک فلاش LED چهارگانه» را در دل خود جای داده است.

تکنو اسپارک 20 پرو 5G با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

تکنو اسپارک 20 پرو 5G به واسطه بهره‌مندی از تراشه دایمنسیتی 6080 نسبت به دو برادر خود در سری اسپارک 20 پرو (که به چیپست هلیو G99 فورجی/ 4G مدیاتک مجهز هستند) قدرتمندتر بوده و از اتصال به شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین در حالیکه تکنو این دستگاه را با «رم 8 گیگابایتی» و «فضای ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایتی» پیکربندی کرده اما امکان ارتقاء مجازی ظرفیت رم تا «16 گیگابایت» و افزایش ظرفیت فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات میکرو اس‌دی (microSDXC) نیز در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده شده است.

لازم به ذکر است این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط کاربری HIOS 14 (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد.

تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی به یک باتری «5000 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت «33 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات کلیدی این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پشتیبانی از 2 سیم‌کارت
  • دریافت رتبه IP53 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت (تعبیه‌شده بر روی حاشیه کناری دستگاه)
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم بلوتوث 5.3 و ارتباط میدان نزدیک (NFC)
  • بهره‌مندی از بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

تکنو اسپارک 20 پرو 5G از تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) در 2 گزینه رنگی «سفید/ Glossy White»، «مشکی/ Startrail Black» با قاب پشتی براق و «طوسی-سبز/ Neon Green» با قاب پشتی از جنس چرم گیاهی روانه بازار می‌شود.

در حالیکه عرضه این گوشی ارزان‌قیمت در ابتدا تنها به عربستان سعودی با برچسب قیمتی «190 دلاری» محدود خواهد بود اما انتظار می‌رود در نهایت این دستگاه به بازارهای منتخب در مناطق «خاورمیانه، آفریقا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین» با برچسب قیمتی متفاوت‌تری نیز راه یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *