جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کامل گوشی اقتصادی آنر X60i فاش شد!

مشخصات کامل گوشی اقتصادی آنر X60i فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوایل خردادماه بود که آنر به‌طور رسمی از سری گوشی‌های سری آنر 200 در چین رونمایی کرد و اولین گوشی تاشو صدفی خود به نام «مجیک وی فلیپ» (Magic V Flip) را نیز چند روز پیش به بازار این کشور آورد. انتظار می‌رود آنر در ماه آینده‌ی میلادی از گوشی مجیک وی 3 (Magic V3) هم پرده بردارد. علاوه‌ بر گوشی‌های مذکور، به نظر می‌رسد که این برند در حال حاضر بر روی گوشی‌های جدیدی از سری آنر X60 نیز کار می‌کند؛ دستگاه تازه‌ای از برند آنر با شماره‌مدل LYN-AN00 در پایگاه داده‌ی TENAA مشاهده شده است و به احتمال زیاد با نام «آنر X60i» به بازار راه پیدا خواهد کرد.

گواهی TENAA این دستگاه نشان می‌دهد که گوشی احتمالی آنر X60i از ابعادی معادل ۱۶۱٫۰۵ در ۷۴٫۵۵ در ۷۱٫۸ میلی‌متر برخوردار خواهد بود و ۱۷۲ گرم وزن خواهد داشت. این گوشی همچنین از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی LCD با رزولوشن +FHD (یا ۱٬۰۸۰ در ۲٬۴۱۲ پیکسل) بهره خواهد گرفت.

جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی آنر به یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز همراه با ۶، ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد بود. این دستگاه ظاهراً از حافظه‌ی خارجی برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند. یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی آنر X60i را برعهده خواهد داشت، اما اطلاعاتی درباره‌ی توان شارژ سریع این گوشی در حال حاضر در دسترس نیست.

گوشی اقتصادی جدید آنر با شماره‌مدل LYN-AN00، دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، همراه با دوربین‌ اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۲ مگاپیکسلی است. اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه داده‌ی TENAA همچنین به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد اشتباه باشد، چرا که این گوشی صفحه‌نمایش LCD دارد. از این رو، احتمالاً حسگر اثر انگشت گوشی جدید آنر در کناره‌ی دستگاه تعبیه شده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر تصاویر آنر X60i در پایگاه داده‌ی TENAA به چشم نمی‌خورد، هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی ظاهری این گوشی وجود ندارد. شایان ذکر است که آنر X50i سال گذشته در ماه جولای معرفی شد. به همین خاطر، این احتمال وجود دارد که X60i به پیروی از نسل قبلی خود در ماه جولای امسال رونمایی شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *