جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از گوشی ردمی A3x با برچسب قیمتی کمتر از 70 دلار رونمایی کرد

شیائومی از گوشی ردمی A3x با برچسب قیمتی کمتر از 70 دلار رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ردمی ضمن رونمایی از گوشی ردمی A3x در کشور پاکستان، آن را به‌صورت رسمی روانه بازارهای بین‌المللی کرد. این گوشی هوشمند طراحی خود را از ردمی A3 به ارث برده، با این حال، به جای پردازنده هلیو G36 از یونیساک T603 استفاده می‌کند و با برچسب قیمتی بسیار پایین‌تر 70 دلاری به فروش می‌رسد.

مشخصات کلیدی ردمی A3x

ردمی A3x اغلب مشخصات ظاهری مدل پایه خود (ردمی A3) را به ارث برده و دارای قاب پشتی شیشه‌ای است. این دستگاه در قاب جلویی خود از یک صفحه‌نمایش IPS ال‌سی‌دی 6.71 اینچی با وضوح «+HD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی» بهره می‌برد. این نمایشگر به واسطه پشتیبانی از فناوری تنظیم نور به روش DC Dimming، فشار واردشده بر چشم کاربران را کاهش داده و از خستگی چشم آنان ممانعت به عمل می‌آورد. همچنین، حفره ناچ قطره‌ای تعبیه‌شده بر روی این نمایشگر نیز یک «دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی» را در دل خود جای داده است. لازم به ذکر است، هر دو قسمت جلویی و پشتی دستگاه توسط محافظ گوریلا گلس 3 کورنینگ محافظت شده و از این رو مقاومت مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارند.

با حرکت به سمت قاب پشتی با جزیره دوربین دایره‌ای‌شکل ردمی A3x مواجه می‌شویم. ردمی برای 2 گزینه رنگی «مشکی و سبز نعنایی» این دستگاه، حاشیه اطراف جزیره دوربین به رنگ «طلایی» و برای گزینه رنگی «سفید» حاشیه «نقره‌ای» رنگ را در نظر گرفته است. جزیره دوربین این گوشی ارزان‌قیمت از یک سیستم دوربین دوگانه متشکل از «دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و یک سنسور کمکی» بهره می‌برد.

ردمی A3x به تراشه هشت هسته‌ای یونیساک T603 مجهز بوده و با “رم 3 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی” پیکربندی می‌شود. با این حال، ردمی امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی (MicroSD) تا ظرفیت «1 ترابایتی» را در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده است. از منظر قابلیت‌های نرم‌افزاری، این گوشی پایین‌رده عملکرد خود را از طریق سیستم‌عامل اندروید 14 به نمایش می‌گذارد. همچنین این دستگاه به یک باتری «5000 میلی‌آمپر ساعتی« مجهز بوده و از شارژ سیمی سریع با سرعت «15 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از حسگر اثرانگشت (تعبیه‌شده بر روی حاشیه کناری دستگاه) به منظور احراز هویت بیومتریک و امنیت بیشتر
  • پشتیبانی از فیلم‌برداری در حالت «HDR»
  • بهره‌مندی از پورت USB-C
  • بهره‌مندی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون

گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی

ردمی A3x در 3 گزینه رنگی «سفید/ Moonlight White»، «سبز نعنایی/ Aurora Green» و «مشکی/ Midnight Black» در یک پیکربندی “رم 3 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی” با برچسب قیمتی «69 دلاری» به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این مدل در هفته‌های آتی به کشورهای «هند» و «امارات متحده عربی» نیز راه یابد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *