Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل برنامه Pixel Diagnostic را برای پیدا کردن و حل مشکلات گوشی های پیکسل منتشر کرد

گوگل برنامه Pixel Diagnostic را برای پیدا کردن و حل مشکلات گوشی های پیکسل منتشر کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی گوگل به‌تازگی برنامه جدیدی با نام «Pixel Diagnostic» را برای گوشی‌های پیکسل در دسترس قرار داد و همراه با آن راهنمای جدیدی را به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی منتشر کرد تا تعمیر گوشی‌های پیکسل حتی آسان‌تر از قبل شود. برای آشنایی با این برنامه‌ی جدید و خدمات تازه‌ای که به کاربران گوشی‌های پیکسل ارائه می‌کند، با اِروتِک همراه باشید.

برنامه Pixel Diagnostic به کاربران اجازه می‌دهد که گوشی‌های پیکسل خود را برای مشکلات قبل و بعد از تعمیر آزمایش کنند و همچنین ببینند که آیا دستگاهشان بعد از تعمیر به‌خوبی کار می‌کند یا خیر. این برنامه را در گوشی‌های پیکسل با شماره‌گیری کد *#*#7287#*#* می‌توانید راه‌اندازی نمایید، اما به این نکته نیز توجه کنید که برای استفاده از قابلیت‌های Pixel Diagnostic حتماً گوشی هوشمند شما باید به اینترنت متصل باشد.

گوگل برنامه Pixel Diagnostic را برای پیدا کردن و حل مشکلات گوشی های پیکسل منتشر کرد

اگر تمایل داشته باشید که گوشی پیکسل خود را برای تعمیر به مراکز مربوطه بفرستید، می‌توانید از حالت جدیدی تحت عنوان «Repair Mode» استفاده کنید که از اطلاعات و داده‌های شما در طول تعمیر محافظت می‌کند. تنها کافی است که این حالت را قبل از فرستادن گوشی به تعمیرکار فعال کرده و بعد از دریافت مجدد دستگاه، غیرفعالش کنید.

همچنین مطالعه کنید
چگونه خطای "Cannot Connect to App Store" را در آیفون یا آیپد رفع کنیم؟

در صورتی هم که بخواهید گوشی پیکسل را خودتان تعمیر کنید، گوگل دستورالعمل‌های جدیدی را برای گوشی‌های پیکسل به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در دسترس قرار داده تا تعمیر این دستگاه‌ها به سادگی انجام پذیرد.

علاوه‌بر این‌ها، گوگل از همکاری با ارائه‌دهندگان سرویس‌های تعمیر مستقل مثل شرکت آمریکایی «uBreakiFix» خبر داد تا برای گوشی‌های پیکسل در بیش از ۷۰۰ مکان مختلف در کشور آمریکا، بدون توجه به وضعیت گارانتی دستگاه‌ها، پشتیبانی ارائه شود. این غول موتور جستجو همچنین از همکاری‌های دیگری با سرویس خدمات جهانی Shyft و iFixit برای تأمین قطعات یدکی دستگاه‌های خود پرده برداشت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>