Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ردمی 13C به طور رسمی معرفی شد

گوشی ردمی 13C شیائومی به شکل رسمی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این‌طور که به نظر می‌رسد، شیائومی قصد دارد سری ردمی 13 را از پایین‌ترین عضو به قوی‌ترین و یکی پس از دیگری معرفی کند. از این رو، گوشی ارزان‌قیمت ردمی 13C به‌تازگی به شکل رسمی توسط کمپانی شیائومی معرفی شد تا اولین عضو سری ردمی 13، در کشور نیجریه وارد بازارها شود. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه با اِروتِک همراه باشید.

طبق مشاهداتی که چند روز پیش در سایت آمازون آمریکا انجام شد، می‌دانیم که گوشی‌ ردمی 13C برای سایر کشورها نیز به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

گوشی ردمی 13C

ردمی‌ 13C از نظر ظاهری به پوکو C65 شباهت دارد اما تفاوت‌های مشخصی نیز بین این دو محصول دیده می‌شود. گوشی جدید کمپانی شیائومی مجهز به تراشه‌ی ۹ نانومتری Helio G99 است و در سه نسخه‏‌ی ۳، ۶ و ۸ گیگابایت رم به بازارها عرضه خواهد شد. برای حافظه‌ی داخلی نیز دو نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این‌ها، گوشی‌ ردمی 13C از نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و در قاب پشتی این دستگاه نیز می‌توان شاهد یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی بود.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویر رندر پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل در رنگ بندی های مختلف

شیائومی برای گوشی هوشمند جدیدش در سری ردمی ۱۳، یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. اگر ردمی 13C در این زمینه نیز مشابه گوشی پوکو C65 عمل کند، احتمالاً شارژر موجود در جعبه‌ی این گوشی ۱۰ واتی خواهد بود.

طبق گزارشات اخیر، گوشی ردمی 13C شیائومی هم‌اکنون در کشور نیجریه با رنگ‌بندی‌های مشکی و سبز (Clover Green) به فروش می‌رسد. نسخه‌‎ی ۱۲۸ گیگابایتی ردمی 13C که با ۴ گیگابایت رم نیز همراه است، ۱۱۴ یورو قیمت‌گذاری شده و برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی که مجهز به ۸ گیگابایت رم است، برچسب قیمتی ۱۲۵ یورویی مشاهده می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>