Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای اطلاعاتی جدید از گوشی تاشوی پیکسل فولد گوگل

افشای اطلاعاتی جدید از گوشی تاشوی پیکسل فولد گوگل

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌تازگی مجموعه جدیدی از مشخصات دستگاه تاشو پیکسل آینده گوگل توسط یک توسعه‌دهنده فاش شده است. طبق این گزارش، پیکسل فولد (Pixel Fold) گوگل با اسم رمز “فلیکس (Felix)”، دارای نمایشگرهای دوگانه (داخلی و خارجی) خواهد بود که هر دو توسط سامسونگ تولید خواهند شد.

نمایشگر داخلی از وضوح 1840 در 2208 پیکسلی (نسبت تصویر 5:6) پشتیبانی می‌کند و ابعاد ذکرشده آن به‌صورت 123 میلی‌متر در 148 میلی‌متری است. پس از بررسی هندسه مشخص شد که این نمایشگر، احتمالاً 7.58 اینچی خواهد بود.

به گفته این توسعه‌دهنده، نمایشگر داخلی حداکثر روشنایی 1200 نیتی را با میانگین روشنایی خروجی 800 نیت تولید می‌کند. اگرچه هیچ قطعیتی از سوی این منبع وجود ندارد، با این حال مدعی است که این نمایشگر ممکن است از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی کند.

افشای اطلاعاتی جدید از گوشی تاشوی پیکسل فولد گوگل

این توسعه‌دهنده قبلاً سخت‌افزار دوربین سه‌گانه فلیکس را کشف کرده بود که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787، یک دوربین 12 مگاپیکسلی IMX386 فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو 10.8 مگاپیکسلی S5K3J1 است. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی IMX355 در نمایشگر داخلی و یک دوربین S5K3J1 دیگر برای دوربین سلفی خارجی وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید
بررسی کوتاه گوشی جدید شاهین 3؛ قابلیت اتصال 5G و دوربین 64 مگاپیکسلی

در ابتدا شایعه شده بود که گوگل در اواخر سال 2021 یک دستگاه تاشو عرضه می‌کند، اما پس از آن، این برنامه را کنار گذاشت و به‌نظر می‌رسد که کار خود را دوباره آغاز کرده باشد. همچنین شایعه شده است که اولین گوشی تاشو پیکسل دارای مجموعه‌ای از دوربین‌ها (همان نمونه‌های پیکسل 5) و نمایشگر داخلی 7.6 اینچی است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>