Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر، قیمت و مشخصات کامل گوشی گلکسی A04s سامسونگ به بیرون درز کرد

تصاویر، قیمت و مشخصات کامل گوشی گلکسی A04s سامسونگ به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی است که شایعاتی در مورد گلکسی A04s آینده سامسونگ به گوش می‌رسد که احتمالاً به این معنی است که معرفی رسمی آن دور از دسترس نیست. امروز نیز یک منبع مورد اعتماد، تصاویر، قیمت و مشخصات کامل این محصول جدید را به اشتراک گذاشت.

گفته می‌شود گلکسی A04s با یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسلی، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 400 نیتی، تراشه اگزینوس 850 سامسونگ، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، عرضه می‌‌شود. در کنار دوربین اصلی، دو سنسور 2 مگاپیکسلی، یکی برای ماکرو و دیگری برای سنجش عمق در قاب پشتی و برای عکس‌های سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 وجود دارد.

ظرفیت باتری این دستگاه 5000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که می‌تواند تا سرعت 15 وات از طریق درگاه USB-C شارژ شود، اما متاسفانه هیچ شارژری در جعبه محصول وجود نخواهد داشت و البته با این رنج قیمتی نیز قاعدتاً اثری از شارژ بی‌سیم نیست. با این حال گلکسی A04s دارای یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز تیره عرضه خواهد شد و اندروید 12 را در تحت رابط کاربری One UI سامسونگ اجرا می‌کند.

در بخش قیمت، این منبع مدعی است که این گوشی جدید با برچسب قیمتی 169 یورویی وارد بازار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
رکود بی‌سابقه بازار گوشی‌های هوشمند در سال 2023؛ اپل همچنان یکه‌تاز بازار!

اکنون که تقریباً تمام جزئیات گلکسی A04s منتشر شده است، تنها کاری که سامسونگ باید انجام دهد این است که آن را به‌صورت رسمی معرفی کند!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>