Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی iQOO Z6 5G جدید با شارژ 80 واتی در راه است

گوشی iQOO Z6 5G جدید با شارژ 80 واتی در راه است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ظاهرا iQOO در حال کار بر روی یک گوشی جدید برای اضافه کردن به مجموعه محبوب Z6 خود است. البته شایعات هنوز اندکی مبهم هستند، اما آنها ادعا می‌کنند که iQOO Z6 5G جدید، شارژ سریع 80 واتی را ارائه خواهد داد. iQOO Z6 5G جدید قرار است به سه خواهر و برادر فعلی خود در خط تولید Z6 بپیوندد. دستگاه‌های فعلی سری Z6 عبارتند از iQOO Z6 Pro با شارژ 66 واتی، iQOO Z6 با اتصال 4G و شارژ 44 واتی و iQOO Z6 5G که در ماه مارس با شارژ 18 واتی در هند رونمایی شد.

گوشی iQOO Z6 5G جدید با شارژ 80 واتی در راه است

از آنجایی که نام iQOO Z6 5G در حال حاضر در حال استفاده است، امیدواریم این بدان معنی باشد که دستگاه جدید نام متفاوتی برای خود خواهد داشت. چند روز پیش، یک گوشی iQOO Z6x معرفی‌نشده در کنار X80 Lite 5G ویوو در لیست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده گوگل پلی مشاهده شد. به‌نظر می‌رسد ارتباطی بین این دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

البته فراتر از سرعت شارژ، هنوز اطلاعات زیادی در مورد این نسخه آینده iQOO Z6 5G نداریم. اما انتظار می‌رود این گوشی دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی 120 هرتزی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین پشتی سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی باشد. البته شایعاتی از بکارگیری چیپست سری اسنپدراگون 7 نیز برای این گوشی وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید
ویژگی "حساسیت لمسی تطبیقی" به گوشی های پیکسل گوگل راه می‌یابد!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>