Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو اسپارت 9T جدید با طراحی و مشخصات متفاوت در هند معرفی شد

تکنو اسپارت 9T جدید با طراحی و مشخصات متفاوت در هند معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تکنو روز گذشته، اسپارک 9T را در هند معرفی کرد، اما این گوشی از نظر طراحی و مشخصات با نسخه‌ای که ماه گذشته در نیجریه عرضه شد، متفاوت است. برای مثال، تکنو اسپارک 9T اصلی از پردازنده هلیو G37 تغذیه می‌کند، در حالیکه نسخه هندی از تراشه هلیو G35 در قلب خود بهره می‌برد.

تکنو اسپارت 9T جدید با طراحی و مشخصات متفاوت در هند معرفی شد
تکنو اسپارک 9T هندی (سمت راست) و تکنو اسپارک 9T نیجریه‌ای (سمت چپ)

اسپارک 9T هندی همچنین دارای یک ال‌سی‌دی با رزولوشن بالاتر (+FullHD در مقابل +HD) است در حالیکه همان قطر 6.6 اینچی را دارد، اما نرخ نوسازی نمایشگر آن از 90 هرتز به 60 هرتز کاهش یافته، با این حال، تراکم پیکسلی از 266 ppi به 401 ppi افزایش یافته است. حداکثر روشنایی پنل نسخه هندی، 500 نیت است. نمایشگر این گوشی نیز دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی است، اما سنسور آن از 32 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل کاهش یافته است.

در قاب پشتی، نسخه هندی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به جای سنسور 13 مگاپیکسلی که در همتای نیجریه‌ای خود یافت می‌شود، برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. با این سنسور 50 مگاپیکسلی، یک سنسور پرتره 2 مگاپیکسلی و چیزی که تکنو آن را لنز هوش مصنوعی می‌نامد همراه شده است.

تکنو اسپارت 9T جدید با طراحی و مشخصات متفاوت در هند معرفی شد

تفاوت دیگر بین اسپاراک 9T نیجریه‌ای و هندی این است که اولی رابط کاربری HiOS 8.6 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند، در حالیکه دومی با رابط کاربری HiOS 7.6 مبتنی بر اندروید 11 راه‌اندازی می‌شود. تکنو همچنین پورت USB-C را با درگاه microUSB در نسخه هندی جایگزین کرده است. البته خوشبختانه اسپارک 9T هندی ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت را از نسخه اصلی به ارث برده و می‌توان آن را تا سرعت 18 واتی شارژ کرد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی گوشی سونی اکسپریا 5 وی افشا شد

سایر ویژگی‌های برجسته این گوشی شامل جک هدفون 3.5 میلی‌متری، مقاومت در برابر پاشش IPX2 و صدای استریو DTS است. این محصول همچنین دارای حسگر اثرانگشت‌خوان هوشمندی که برای باز کردن قفل گوشی تنها 0.24 ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین می‌توان از آن برای رد کردن آلارم‌ها و پاسخ دادن به تماس‌ها استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توانید از این حسگر به‌عنوان دکمه شاتر دوربین برای گرفتن عکس نیز استفاده کنید.

نسخه هندی اسپارک 9T در یک پیکربندی حافظه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. رم این دستگاه را می‌توان تا 7 گیگابایت به صورت مجازی افزایش داد و همچنین این گوشی هوشمند دارای اسلات کارت microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 512 گیگابایت است.

این محصول در چهار رنگ فیروزه‌ای، آبی، بنفش و طلایی با قیمت 117 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>