Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای مشخصات ردمی K50S پرو؛ اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی

افشای مشخصات ردمی K50S پرو؛ اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اندک اندک تصویر واضحی از مشخصات ردمی K50S پرو شیائومی در حال شکل‌گیری است. شایعه شده است که این دستگاه، اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی است، البته احتمالاً اولین (بسته به اینکه زمان عرضه گوشی پرچمدار موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی چگونه باشد!). چراکه قرار بود این گوشی موتو در ماه جولای (ماه جاری میلادی) عرضه شود، اما به‌نظر می‌رسد رونمایی از آن با تاخیر مواجه شده است.

در هر صورت، این سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی چشمگیر به‌نظر می‌رسد، اما ممکن است این دوربین و چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل1 تمام بودجه این دستگاه را به خود اختصاص داده باشند و بودجه چندانی برای سنسورهای دیگر باقی نگذاشته باشند! بر اساس گمانه‌زنی‌ها دوربین‌های دیگر نیز شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در جلو است. اینها مشخصاتی است که یک افشاگر به نام یوگش برار فاش کرده است.

افشای مشخصات ردمی K50S پرو؛ اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی

از دیگر مشخصات ردمی K50S پرو می‌توان به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از +HDR10 اشاره کرد. این گوشی احتمالاً اندروید 12 را با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌کند و همچنین بر اساس داده‌های پایگاه داده TENAA، دارای دو پیکربندی 8 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی GT5 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه رسید

این افشاگر همچنین استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای دوگانه را برای ردمی K50S پرو تأیید کرده است.

به هر حال، انتظار می‌رود یک نسخه وانیلی (استاندارد) که به تراشه دایمنیستی 8100 مجهز شده نیز از ردمی K50S وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که این گوشی‌ها احتمالاً به عناوین شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو برای بازار جهانی تغییر نام خواهند داد. البته هنوز تاریخ رونمایی تایید‌شده‌ای برای این محصولات از سوی شیائومی منتشر نشده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>