Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی 12 لایت 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی، به‌زودی معرفی می‌شود

شیائومی 12 لایت 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی، به‌زودی معرفی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

افشاگر معروف و معتبر، ایوان بلاس (با اکانت توییتری Evleaks)، تصاویر رندر گوشی هوشمند شیائومی 12 لایت 5G را که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، معرفی رسمی آن برگزار شود، منتشر کرد. برای آشنایی با مشخصات احتمالی این دستگاه با اروتک همراه باشید.

شیائومی 12 لایت 5G در این تصاویر در سه رنگ سبز روشن، صورتی و مشکی ظاهر شده است. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. در حفره کوچک مرکزی و بالایی این صفحه‌نمایش نیز یک دوربین سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

همچنین، در قاب پشتی گوشی، می‌توان یک پیکربندی از سه دوربین را مشاهده کرد. این چیدمان شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده نوری، یک ماژول 8 مگاپیکسلی با اپتیک زاویه‌باز و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است.

شیائومی 12 لایت از پردازنده اسنپدراگون 778G کوالکام استفاده می‌کند. این تراشه شامل هشت هسته Kryo 670 با سرعت کلاک تا 2.4 گیگاهرتزی، یک شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 642L و یک مودم اسنپدراگون X53 5G است.

مقدار رم این دستگاه، 6 یا 8 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی آن 128 گیگابایتی خواهد بود. یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه، یک درگاه USB Type-C و یک فرستنده و گیرنده مادون قرمز در شیائومی 12 لایت 5G تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 67 وات تامین می‌کند. این دستگاه، سیستم‌عامل اندروید 12 را با رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 اجرا خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
جزئیات سنسورهای دوربین سونی اکسپریا پرو آینده به بیرون درز کرد

سری شیائومی 12S:

در کنار شیائومی 12 لایت 5G، شیائومی رسماً اعلام کرده است که معرفی خط جدید شیائومی 12S را در 4 جولای (13 تیرماه) برگزار می‌کند و اولین تصویر منتشر‌شده از آن، این گوشی هوشمند را در سه رنگ مختلف نشان می دهد.

این خط تولید جدید شامل مدل‌های زیر می‌شود: شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو و ​​شیائومی 12S اولترا. هر سه مدل با دوربین لایکا عرضه می‌شوند.

طبق گزارش ها، سه مدل جدید بر اساس پلتفرم پرچمدار جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهند بود، در حالیکه شیائومی 12S پرو دارای یک نسخه دایمنیستی 9000 مدیاتک نیز هست.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>