Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار تصاویر نسخه جدید اینفینیکس نوت با دوربین 108 مگاپیکسلی و شارژ سریع 120 واتی

انتشار تصاویر نسخه جدید اینفینیکس نوت با دوربین 108 مگاپیکسلی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اینفینیکس هفته گذشته سه دستگاه جدید از جمله نوت 12 خود را معرفی کرد. اما به‌نظر می‌رسد این گوشی، شروع یک سری جدید باشد چراکه یک منبع ناشناس تصاویری از یک نسخه جدید را به همراه برخی اطلاعات در مورد آن، منتشر کرده است.

این منبع مدعی است که این گوشی بخشی از سری نوت است و بر اساس جزییات منتشرشده آن، مشخص است که این دستگاه یک نسخه رده‌بالاتر از نوت 12 وانیلی (استاندارد) خواهد بود، شاید دنباله‌ای برای اینفینیکس نوت 11 پرو!

تست مقاومت گوشی Note 11 Pro اینفینیکس در مقابل آب، خراش و خم شدن (+ویدیو)

انتشار تصاویر نسخه جدید اینفینیکس نوت با دوربین 108 مگاپیکسلی و شارژ سریع 120 واتی

در این تصاویر می‌توان برچسب 108 مگاپیکسلی را در قاب پشتی مشاهده کرد که نسبت به سنسور 50 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی نوت 12، کاملاً ارتقا یافته است. همچنین، یک دوربین جدید وجود دارد و با توجه به برچسب “12 تا 24 میلی‌متری”، می‌تواند یک ماژول فوق‌عریض باشد (نوت 12 استاندارد تنها یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی اضافی دارد). لازم به ذکر است اینفینیکس قبلا از یک سنسور 108 مگاپیکسلی در زیرو ایکس پرو (سنسور ISOCELL HM2) استفاده کرده است.

این منبع همچنین مدعی است که احتمالاً این نسخه جدید سری نوت، مجهز به پردازنده هلیو G96 خواهد بود. در مقایسه با G88 موجود در مدل وانیلی، این به معنای هسته‌های CPU سریع‌تر (استفاده از دو هسته A76 به جای دو A75)، یک پردازنده گرافیکی مشابه Mali-G57 MC2 و پشتیبانی از سنسورهای 108 مگاپیکسلی است.

همچنین مطالعه کنید
ایسوس راگ فون 6D با و 6D آلتیمیت با تراشه قدرتمند دایمنسیتی +9000 مدیاتک رونمایی شدند

انتشار تصاویر نسخه جدید اینفینیکس نوت با دوربین 108 مگاپیکسلی و شارژ سریع 120 واتی

در بخش باتری، سال گذشته یک گوشی مفهومی از اینفینیکس مدعی پشتیبانی از شارژ سریع 160 واتی بود. با این حال، هیچ محصولی از این کمپانی هنوز نتوانسته است سد 100 واتی را بشکند، چیزی که ممکن است با نوت جدید تغییر کند.

اگر اطلاعات این منبع درست باشد، این شرکت در حال آزمایش شارژ سریع 120 واتی برای این مدل بوده است. هنوز ظرفیت باتری یا زمان شارژ 0 تا 100 این محصول مشخص نشده است، اما هرچه که باشد، احتمالاً بسیار سریعتر از نوت 12 معمولی (که دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات است) خواهد بود.

تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه نوت 12 جدید اینفینیکس منتشر نشده است، اما احتمالاً به‌زودی باید منتظر خبرهای بیشتری از این گوشی باشیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>