جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سری جدید ساعت های بادوام جی شاک کاسیو با شارژ خورشیدی عرضه شد

سری جدید ساعت های بادوام جی شاک کاسیو با شارژ خورشیدی عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جی شاک (G-SHOCK)، زیرمجموعه‌ی برند کاسیو که با ساعت‌های بادوام و باکیفیتش شناخته می‌شود، سری جدید ساعت‌های خود با نام «G-STEEL GBM-2100» را راهی بازار کرد. مجموعه‌ی ساعت جدید جی شاک کاسیو، ترکیبی از قدرت، ظرافت و فناوری امروزی را ارائه می‌دهد.

سری GBM-2100 جی شاک کاسیو دارای قاب هشت‌ضلعی فلزی صیقلی است که با قاب‌های رزین معمولی به‌کاررفته در بسیاری از مدل های G-SHOCK تفاوت دارد. علاوه‌ بر ظاهر جذاب و شیک، ساعت‌های جدید جی‌شاک کاسیو از دوام بالایی نیز برخوردارند. این سری از یک قاب فولادی ضد زنگ با بدنه‌ی داخلی بادوام و تقویت‌شده با رزین فیبر شیشه‌ای بهره می‌برد. کنتراست بالایی که در طراحی ساعت‌های سری GBM-2100 به چشم می‌خورد، خوانایی آسانی را حتی در شرایطی با نور کم نیز تضمین می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی سری GBM-2100 قابلیت شارژ خورشیدی آن است که به جدیدترین مجموعه‌ی ساعت G-SHOCK کاسیو این امکان را می‌دهد تا مستقیماً با استفاده از نور خورشید شارژ شوند و نیازی به تعویض باتری نداشته باشند. علاوه‌ بر این، سری GBM-2100 جی شاک می‌تواند به‌آسانی با گوشی جفت شود و به ساعت جهانی، آلارم‌ها و موارد دیگر دسترسی پیدا کند.

از سایر ویژگی‌های سری GBM-2100 باید به مواردی مانند یک چراغ LED دوگانه با روشنایی بالا، مقاومت بالا در برابر ضربه، مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر، امکان استفاده از پنج زنگ هشدار و آلارم روزانه، کرونومتر با دقت ۱/۱۰۰ ثانیه‌، تایمر شمارش معکوس و زمان جهانی اشاره کرد.

ساعت‌های سری «G-STEEL GBM-2100» جی شاک کاسیو در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و قهوه‌ای با قیمت ۱۹٬۹۹۵ روپیه (حدود ۲۳۸ دلار) به فروش می‌رسند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *