جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت‌های مبتنی بر سیستم عامل Wear OS به‌صورت آفلاین از گوگل مپ پشتیبانی می‌کنند

ساعت‌های مبتنی بر Wear OS به‌صورت آفلاین از گوگل مپ پشتیبانی می‌کنند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته گذشته گوگل از ساعت‌های هوشمند سری پیکسل واچ 3 با پشتیبانی آفلاین از نقشه و مسیریاب گوگل مپ (Google Maps) رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد گوگل این قابلیت را در اختیار مالکان سایر ساعت‌های مبتنی بر سیستم عامل Wear OS نیز قرار داده است. همان‌طور که از نام این قابلیت پیداست، پشتیبانی آفلاین از گوگل مپ به کاربران اجازه می‌دهد در شرایط عدم وجود اتصال اینترنتی بر روی ساعت یا گوشی متصل به آن نیز همچنان از این مسیریاب استفاده کنند.

ساعت‌های مبتنی بر سیستم عامل Wear OS به‌صورت آفلاین از گوگل مپ پشتیبانی می‌کنند
پیکسل واچ 3

در حال حاضر این قابلیت از طریق نسخه بتا “11.140.0701.W” اپلیکیشن گوگل مپ برای سیستم عامل Wear OS در دسترس کاربران ساعت‌های سری پیکسل واچ 2 قرار داده شده است و انتظار می‌رود که به‌زودی به سایر ساعت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS راه یابد.

پس از دریافت و نصب نسخه بتا به‌روزرسانی اخیر گوگل مپ، گزینه «نقشه‌های آفلاین/ Offline maps» را در بالای گزینه «تنظیمات/ Settings» ساعت مشاهده خواهید کرد. این در حالی است که اپلیکیشن مدیریت ساعت هوشمند بر روی گوشی متصل به آن نیز به‌صورت همزمان با سایر مناطق آفلاین هم‌گام‌سازی شده و به‌صورت خودکار نقشه موقعیت مکانی شما را دانلود می‌کند.

علاوه بر این، ساعت در زمانیکه بر روی حالت «Wi-Fi و Charging» قرار دارد، نقشه‌های آفلاین را همگام‌سازی می‌کند. لازم به ذکر است در صورت آفلاین بودن و استفاده از گوگل مپ، نماد «ابر با یک خط مورب بر روی آن» در کنار زمان (بالای نمایشگر) برای کاربر به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *