جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون‌های بی‌سیم سری Active اسکال کندی رونمایی شدند

هدفون‌های بی‌سیم سری Active اسکال کندی رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اِسکال کَندی (Skullcandy) از هدفون‌های بی‌سیم سری اکتیو (Active) خود رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این سه هدفون بی‌سیم TWS جذاب با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی ایرفون Push ANC Active اسکال کندی

بدون‌شک مقام برترین هدفون بی‌سیم از سری Active اسکال کندی به «ایرفون Push ANC Active» اختصاص دارد. این هدفون‌های بی‌سیم با طراحی ارگونومیک “دور گوشی” خود کاملاً بر روی گوشی کاربر تثبیت شده و از این رو مناسب استفاده در تمرینات ورزشی پرتحرک می‌باشند. علاوه بر این، این ایرفون‌ها به واسطه دریافت رتبه IP67 در برابر «گرد و غبار، تعریق و پاشش آب» نیز مقاوم هستند.

هر جوانه ایرفون Push ANC Active اسکال کندی به داریور دینامیک 12 میلی‌متری مجهز بوده و صدا را با «وضوح، دقت و قدرت» بسیار بالا پخش می‌کند. علاوه بر این، این هدفون‌های بی‌سیم به واسطه پشتیبانی از EQ سفارشی‌سازی‌شده امکان شخصی‌سازی تجربه شنیداری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

همچنین این ایرفون‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و با غیرفعال‌سازی سیستم حذف نویز فعال (ANC)، پخش صدا «12 ساعته» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. این در حالی است که با به‌کارگیری از کیس شارژ، مجموع عمر باتری ایرفون‌ها تا «46 ساعت» افزایش می‌یابد. با این حال، در صورت فعال‌سازی ANC و عدم استفاده از کیس شارژ، عمر باتری به «7 ساعت» و در صورت استفاده از کیس شارژ به «30 ساعت» کاهش می‌یابد. ایرفون Push ANC Active اسکال کندی در گزینه رنگی «مشکی-نارنجی» با برچسب قیمتی «100 دلاری» به فروش می‌رسد.

مشخصات کلیدی ایرفون Sesh ANC Active اسکال کندی

در حالیکه ایرفون Sesh ANC Active دارای برچسب قیمتی ارزان‌تری نسبت به ایرفون Push ANC Active بوده، اما همچنان به «درایورهای دینامیک 12 میلی‌متری و EQ سفارشی‌سازی‌شده» مجهز بوده و از «رتبه IP67» و «حذف نویز فعال/ AND» نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال، این گجت قابلیت «شارژ بی‌سیم» را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهد.

ایرفون Sesh ANC Active در صورت غیرفعال‌سازی ANC و عدم استفاده از کیس شارژ، عمر باتری «12 ساعته» و در صورت استفاده از کیس شارژ عمر باتری «36 ساعته» را ارائه می‌دهد. این در حالی است که در صورت فعال‌سازی ANC و عدم استفاده از کیس شارژ عمر باتری به «7 ساعت» و در صورت استفاده از کیس شارژ به «21 ساعت» کاهش می‌یابد. ایرفون Sesh ANC Active اسکال کندی در گزینه رنگی «مشکی-نارنجی» با برچسب قیمتی «90 دلاری» به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات کلیدی هدفون بی‌سیم Push Play Active اسکال کندی

هدفون بی‌سیم Push Play Active ارزان‌قیمت‌ترین هدفون بی‌سیم از هدفون‌های بی‌سیم سری «Active» اسکال کندی است. در حالیکه این هدفون‌ها از طراحی نسبتاً مشابهی با دو ایرفون دیگر بهره می‌برند، اما اسکال کندی درایورهای دینامیکی کوچکتر 6 میلی‌متری را برای این هدفون‌ها در نظر گرفته است. همچنین این هدفون‌ها از EQ سفارشی‌سازی‌شده و استاندارد IP55 پشتیبانی می‌کنند. این در حالی است که این هدفون‌ها قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهند.

هدفون بی‌سیم Push Play Active اسکال کندی در صورت عدم استفاده از کیس شارژ عمر باتری «10 ساعته» و در صورت استفاده از کیس شارژ عمر باتری «24 ساعته» را ارائه می‌دهد. این گجت در 2 گزینه رنگی «مشکی-نارنجی» و «آبی آسمانی» برچسب قیمتی «60 دلاری» روانه بازار می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *