جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گزینه رنگی جدید اسپیکر بلوتوثی شیائومی مینی با پخش صدای 360 درجه‌ای رونمایی شد

نسخه جدید اسپیکر بلوتوثی شیائومی مینی با قابلیت پخش 360 درجه‌ای صدا رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی از گزینه رنگی جدید اسپیکر بلوتوثی شیائومی مینی رونمایی کرد. این کمپانی در طراحی و توسعه این مدل «مقاومت در برابر سایش و خراش» را اولویت اصلی خود قرار داده و از این رو می‌توان از این اسپیکر با خاطری آسوده در فضای باز نیز استفاده کرد. همچنین پشتیبانی این اسپیکر از استاندارد IP67 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)، دست کاربران را در استفاده از این گجت در «فضاهای باز، مهمانی‌های کوچک و محیط‌های چاش‌برانگیز» باز می‌گذارد. علاوه بر این شیائومی به واسطه تعبیه لاستیک ضدضربه نرم در ناحیه پایینی بدنه اسپیکر شیائومی مینی، مقاومت هرچه‌بیشتر این اسپیکر در برابر ضربات تصادفی را برای کاربران آن تضمین می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مینی بر مبنای معماری آکوستیک 3 واحدی و طراحی تمام‌برد متقارن توسعه یافته و از این رو قادر است صدا را در تمامی جهات (به صورت 360 درجه‌ای) پخش کند. در حالیکه این اسپیکر از چندین سبک صوتی از پیش تنظیم‌شده پشتیبانی می‌کند، شیائومی امکان تنظیم دستی انحنا پاسخ فرکانس برای پخش صدا متناسب با سلیقه شخصی را نیز در اختیار کاربران این گجت قرار داده است.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مینی با تکنولوژی «Pengpai Zhilian» شیائومی سازگار بوده و عملکرد خود را از طریق سیستم‌عامل Pengpai شیائومی به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این به واسطه پشتیبانی این اسپیکر از شبکه ارتباط میدان نزدیک (NFC)، امکان اتصال سریع بلوتوثی تنها از طریق لمس ناحیه انحصاری NFC اسپیکر نیز در اختیار کاربران این گجت قرار داده شده است.

اسپیکر بلوتوثی مینی شیائومی به یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و کاربران قادرند این گجت را در یک بازه زمانی «108 دقیقه‌ای» به صورت کامل شارژ نمایند. همچنین این اسپیکر از اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی کرده و عمر باتری «11 ساعته» را به کاربران خود وعده می‌دهد.

گزینه رنگی جدید اسپیکر بلوتوثی شیائومی مینی با رنگ «کرم استخوانی/ Light Brown» و برچسب قیمتی «27 دلاری» به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که شیائومی تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با عرضه بین‌المللی این گزینه رنگی از این گجت کاربردی را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *