جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند گلکسی واچ FE بر روی وب‌سایت آمازون فهرست شد

مشخصات کلیدی گلکسی واچ FE بر روی وب‌سایت آمازون فهرست شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ظاهراً سامسونگ قصد دارد به‌زودی (احتمالاً در اواخر ماه ژوئن و پیش از برگزاری رویداد بزرگ گلکسی آنپکد در ماه جولای) از ساعت هوشمند گلکسی واچ FE رونمایی کند! این فرضیه در ابتدا با خبر «اهداء این ساعت به عنوان یک هدیه به خریداران گوشی‌های سری گلکسی S24 در کشور بلژیک» بنا نهاده شد و اکنون با فهرست شدن این گجت بر روی وب‌سایت فروشگاهی آمازون در کشور ایتالیا قوت گرفته است.

در حالیکه صفحه مشخصات محصول گلکسی واچ FE بر روی وب‌سایت آمازون اطلاعات چندان زیادی را فاش نمی‌کند، اما آمازون برخی از مشخصات کلیدی این گجت نظیر «گزینه‌های رنگی، ابعاد، وزن و برچسب قیمتی» را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. این ساعت با ابعاد «40 در 39 در 10 میلی‌متری» و وزنی «26.6 گرمی» در 3 گزینه رنگی «نقره‌ای، رزگلد و مشکی» روانه بازار می‌شود. در حالیکه برچسب قیمتی اولیه این دستگاه به قیمت «199 یورو» اشاره دارد، اما با توجه به قیمت «189 یورویی» مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 انتظار می‌رود این گجت با برچسب قیمتی ارزان‌تری به بازار راه یابد.

این در حالی است که برخی از کارشناسان بر این باورند که گلکسی واچ FE در واقع یک نسخه ری‌برندشده از گلکسی واچ 4 (که در سال 2021 رونمایی شد) با حاشیه‌های اطراف نمایشگر پهن‌تر است. از این رو انتظار می‌رود این ساعت با بدنه «آلومینیومی»، «صفحه‌نمایش سوپر آمولد 1.2 اینچی با وضوح 396 در 396 پیکسلی» و «باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی با عمر 30 ساعته» به بازار عرضه شود.

همچنین پیش‌بینی می‌شود گلکسی واچ FE از استانداردهای 5ATM (مقاومت 10 دقیقه‌ای در عمق 50 متری آب)، IP68 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار) و MIL-STD-810H (مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری، رطوبت، دمای بسیار بالا و شوک) پشتیبانی نماید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *