جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند جدید موبووی با نمایشگر کریستال یاقوت کبود عرضه شد

ساعت هوشمند جدید موبووی با نمایشگر کریستال یاقوت کبود عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند موبووی (Mobvoi) نسخه‌ی بهبودیافته‌ی ساعت هوشمند تیک‌واچ پرو 5 با نام «تیک واچ پرو 5 اندورو» (TicWatch Pro 5 Enduro) را روانه‌ی بازار کرد. مشخصات و ویژگی‌های اصلی مدل جدید ساعت هوشمند موبووی نسبت به مدل قبلی تغییر چندانی نکرده‌اند، اما تیک‌واچ پرو 5 اندورو از نظر دوام و عملکرد کلی با بهبود قابل‌توجهی روبه‌رو بوده است. برای آشنایی بیشتر با این گجت پوشیدنی، با اِروتِک همراه باشید.

تیک‌واچ پرو 5 اندورو از همان نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی امولد مدل اصلی برخوردار است اما حالا به‌لطف استفاده از کریستال یاقوت کبود، از مقاومت بالاتری بهره می‌برد. موبووی ساعت هوشمند جدید خود را به تراشه‌ی اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز کرده است و این گجت به‌طور پیش‌فرض Wear OS 3.5 را اجرا می‌کند.

این ساعت هوشمند با ضخامت ۱۱٫۹۵ میلی‌متری خود، کمی باریک‌تر از مدل اصلی طراحی شده اما وزن آن اندکی بیشتر است و به ۴۴٫۸ گرم می‌رسد. از بهبودهای فیزیکی قابل‌توجه این مدل باید به مواردی مانند قاب تقویت‌شده، تاج چرخان جدید، دکمه‌ی کناری و بند فلورروبر ۲۴ میلی‌متری که دوام کلی را افزایش می‌دهد، اشاره کرد.

عملکرد باتری نیز در این مدل بهبود یافته است و کاربران در حالت هوشمند می‌توانند انتظار ۹۰ ساعت شارژدهی را داشته باشند، در حالیکه این میزان در حالت Essential به ۴۵ روز افزایش می‌یابد. یکی از ویژگی‌های جدید ساعت هوشمند موبووی امکان استفاده از برنامه‌های تناسب اندام مانند Nike Run Club و Strava را در حالت کم‌مصرف فراهم می‌کند. به‌لطف این ویژگی، نمایشگر اولد تیک‌واچ پرو 5 اندورو به‌طور کامل روشن نمی‌شود و در نتیجه، عمر باتری بیشتری را به کاربر ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند جدید موبووی با نمایشگر کریستال یاقوت کبود عرضه شد

قابلیت‌های پایش سلامت و تناسب اندام هم ارتقاء یافته‌اند. به‌طور مثال، برنامه‌ی TicExercise اکنون رابط کاربری واضح‌تر و بزرگ‌تری دارد و تمرین‌های مناسب‌تری را پیشنهاد می‌کند. موقعیت‌یابی GPS و اندازه‌گیری فواصل نیز از بهبودهای موبووی بی‌نصیب نمانده‌اند. از طرف دیگر، برنامه‌ی TicHealth قابلیت‌های پایش سلامتی مختلف مانند نظارت بر ضربان قلب، اکسیژن خون و خواب را کنار هم در دسترس قرار می‌دهد و همچنین کاربران اشتراک VIP یک‌ساله برای قابلیت نظارت بر خواب را دریافت می‌کنند.

ساعت هوشمند تیک‌واچ پرو 5 اندورو هم‌اکنون با رنگ‌بندی مشکی و قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *